Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum
Kodeks Klanowy
1. Klan Słudzy Azmodana oficjalnie funkcjonuje wyłącznie na scenie Diablo 2 Resurrected oraz Diablo 4. Sekcje Diablo 2 oraz Diablo 3 zostały zamknięte z uwagi że zostały wyparte przez dwie wymienione wcześciej części gry.
2. Jeśli należysz do Klanu AZM, nie możesz należeć do żadnego innego klanu lub teamu Diablo.
3. Każdy klanowicz musi mieć w widoczny sposób zaznaczone, że należy do klanu AZM np. w profilach forumowych (nazwa konta z dopiskiem -AZM-, sygnaturze bądź w innych formach).
4. Każdy członek klanu zobowiązany jest do regularnego odwiedzania strony i forum klanu.
5. Nie wolno nikomu wypowiadać wojen i zawierać sojuszy na własną rękę. Można podać idee o zawarciu sojuszu czy wypowiedzeniu wojny z danym klanem.
6. Obraźliwe zachowanie w stosunku do innych klanowiczów na forach publicznych oraz w grze jest zabronione, wszelkie problemy omawiamy w tajnych.
7. Schańbienie klanu nielegalną grą, chamskim zachowaniem lub w jaki kolwiek inny sposób grozi usunięciem z klanu po uprzednim rozpatrzeniu sprawy przez Rade Klanu.
8. Nieprzestrzeganie regulaminu równa się z wydaleniem z klanu.
1. Założyciele - Ojcowie klanu AZM czyli Undead (Seba) i NeoVenator. Dożywotnia ranga na wyłączność.
2. Rada Klanu - Elitarne grono Kapłanów założone 23 stycznia 2003 roku przez najbardziej wpływowych klanowiczów. Z reguły 3-osobowe, stanowiące najwyższą władze w klanie. Wstęp do niej mają najbardziej wyróżniające się jednostki o największym stopniu wtajemniczenia z wieloletnim stażem w klanie!
3. Arcykapłani - Klanowicze wyróżnieni za swoje zasługi. Mają przywilej zapraszania do klanu nowych Rekrutów za własnym poręczeniem bez głosowania.
4. Kapłani - Pełnoprawni klanowicze. Podstawowa ranga w klanie.
5. Upadli - Klanowi weterani zasłużeni dla klanu od lat niewykazujący aktywności. Mają dożywotni wstęp do klanu w razie ich powrotu do gry.
6. Rekruci - Niepełnoprawni klanowicze przyjęci na okres próbny. Przewidziany okres rekrutacyjny może trwać do roku czasu.
7. Jest możliwość awansowania na każdą z powyższych rang oczywiście oprócz Założyciela. O awansach decyduje wyłącznie Rada Klanu.
8. Nie można stracić zdobytej rangi, chyba że samemu się z niej zrezygnuje lub wyleci się z klanu.
9. Klanowicze z rangą od Arcykapłana w góre mają prawo do przyjmowania nowych członków do klanu na range Rekruta wyłącznie za własnym poręczeniem. Muszą jednak wcześniej uprzedzić o tym fakcie kogoś z Rady Klanu, najlepiej w wzynaczonym do tego temacie na Discordzie.


  
Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Rozdroże
YouTube
Discoard

Jesteś 17406 Wędrowcem

10.07.2024 Nowa funkcja trafia na naszą strone internetową. Po kliknięciu na niebieski klejnot na górze strony zostaniemy przekierowani do Osi Czasu. Oś jest przedstawieniem historii klanu w graficznej formie oraz w liczbach. + 29.06.2024 Z okazji 24 rocznicy powstania Klanu AZM zostaje otwarty klanowy stragan na stronie www na którym można zakupić kubeczki z klanowymi nadrukami. + 16.06.2024 Na Rekruta zostaje przyjęty Kaczor, który pełnił wcześniej funkcje Oficera Akademii. Jest to tym samym pierwszy transfer z Akademii Azmodana do głównego klanu Słudzy Azmodana. Życzymy udanego przejścia okresu rekrutacyjnego! + 15.06.2024 Pasja zostaje awansowany na Arcykapłana, wszystko to za sprawą sporych osiągnięć w rankingach Diablo 2 Resurrected. W obecnym VII sezonie D2R Pasja jako siódma Amazonka na Świecie w trybie HC zdobywa 99 level i jako trzecia osoba na świecie zdobywa 99 level na HC na platformie PlayStation. Jest to gigantyczne osiągnięcie. + 08.06.2024 Ostatnio burzliwe sytuacje w Akademii doprowadziły do tego że został wprowadzony regulamin do Akademii Azmodana. Głównym celem regulaminu jest zakaz narzucania innym graczom jak mają grać, ile czasu mają grać i wytykania im ich poziomu gry. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<