Wieści
O klanie
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum

| Wstęp | Postacie |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

<<< Wróć do postaci

Barbarzyńca

Nikt nie dorówna mu w walce wręcz i mistrzowskim posługiwaniu się bronią.

Początkowe Atrybuty

Siła 30 Zdrowie 55
Zręczność 20 Mana 10
Witalność 10 Wytrzymałość 92
Energia 10

Bonus za każdy Poziom

Zdrowie +2
Mana +1
Wytrzymałość +1

Przelicznik

1 Witalności +4 Zdrowia
1 Energii +1 Mana

Cechy Wyposażenia

Skrzydlate oraz niektóre Rogate Hełmy może unieść tylko Barbarzyńca. Mogą one dawać losowe bonusy do poszczególnych umiejętności Barbarzyńcy. Wyjątkową cechą Barbarzyńcy jest to że może unieść dwie bronie jednocześnie, w tym nawet dwa miecze dwóręczne.
Stała Cecha Hełmów dla Barbarzyńcy:
  • brak
Bonusy do ogólnych umiejętności: Przedmioty:
  • + 1-2 do Umiejętności Barbarzyńcy
Rzadkie/Magiczne: Topory, Hełmy Barbarzyńcy, Maczugi, Młoty, Oszczepy, Sztylety, Buławy, Broń Rzucana, Włócznie, Miecze, Amulety, Obręcze
Craftowe: Topory, Buławy, Włócznie, Amulety
  • + 1-2 do Umiejętności Mistrzostw Bojowych
Rzadkie: Hełmy Barbarzyńcy, Hełmy, Broń Ręczna, Broń Rzucana
Craftowe: Hełmy, Broń Ręczna
  • + 1-3 do Umiejętności Mistrzostw Bojowych
Magiczne: Hełmy Barbarzyńcy, Hełmy, Broń Ręczna, Broń Rzucana
  • + 1-2 do Umiejętności Zdolności Bojowych
  • + 1-2 do Umiejętności Okrzyków
Rzadkie: Hełmy Barbarzyńcy, Amulety, Broń Ręczna, Broń Rzucana
Craftowe: Amulety, Broń Ręczna
  • + 1-3 do Umiejętności Zdolności Bojowych
  • + 1-3 do Umiejętności Okrzyków
Magiczne: Hełmy Barbarzyńcy, Amulety, Broń Ręczna, Broń Rzucana


  
Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Rozdroże
YouTube
Discoard

Jesteś 11893 Wędrowcem

01.06.2024 Skoko decyzją Rady Klanowej zostaje przyjęty na pełnoprawnego członka klanu. (Ranga Kapłan) + 29.05.2024 Z dniem dzisiejszym order Krwawa Gwiazda zostaje zawieszony z powodu zbyt dużego uproszczenia wbicia setnego levela w Diablo 4. Osoby, które go zdobyły (100 level na HC) mogą się cieszyć z posiadania go na wyłączność ze świadomością że nikt więcej już go nie zdobędzie. + 24.05.2024 Startuje 7 sezon w D2R. Maj więc jest miesiącem kumulacji nowych sezonów w Diablo co powoduje Hype na gre. Widać to chociażby po zwiększonym ruchu na naszej stronie klanowej która osiąga już ponad 100 kliknięć dziennie z wyszukiwarki google. + 18.05.2024 Akademia Azmodana osiąga 30 Akademistów! Można by rzec niezły start! + 14.05.2024 Startuje czwarty sezon w Diablo IV. Sezon wprowadza spore zmiany w itemizacji co przyciąga z powrotem do gry wielu graczy. Nowe zmiany zbierają bardzo dobre recenzje społeczności. + 04.05.2024 Pierwszy mocny wyczyn jednego z pierwszych Akademistów, 38 miejsce na świecie Łotrem Solo tego tygodnia w Próbach osiąga Kaczor. Za osiągi oraz zaangażowanie w Akademie Kaczor otrzymuje range Oficera w Akademii. + 01.05.2024 Z dniem dzisiejszym otwieramy Akademie Azmodana w Diablo 4. Akademia to odrębna sekcja w D4, do której jest wolny wstęp dla każdego bez żadnych wymogów. + 25.04.2024 Fanpage AZM na FB osiąga 500 polubień! + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<