Wieści
O klanie
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum

| Wstęp | Postacie |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

Kostka Horadrimów
Kostka Horadrimów znajduje się w II akcie na 3 poziomie Sal Umarłych na Suchych Wzgórzach. Drugim sposobem na zdobycie kostki jest pokonanie Rady w Travincal w III akcie. Do postaci może być przypisana tylko jedna kostka.

Wszystkie przepisy i receptury w Diablo 2 Resurrected

Przepisy na runy
Przepisy na gniazda i przedmioty z gniazdami
Przepisy na przedmioty
Przepisy na przedmioty wycraftowane
Przepisy na mikstury
Przepisy na kamienie szlachetne
Pozostałe przepisy

Przepisy na runy

Runy wyższego poziomu od 1 do 9

  • 3 runy El -> runa Eld
  • 3 runy Eld -> runa Tir
  • 3 runy Tir -> runa Nef
  • 3 runy Nef -> runa Eth
  • 3 runy Eth -> runa Ith
  • 3 runy Ith -> runa Tal
  • 3 runy Tal -> runa Ral
  • 3 runy Ral -> runa Ort
  • 3 runy Ort -> runa Thul

Wszystkie pozostałe runy z dodatkiem kamienia szlachetnego

  • 3 runy Thul + nadkruszony topaz -> runa Amn
  • 3 runy Amn + nadkruszony ametyst -> runa Sol
  • 3 runy Sol + nadkruszony szafir -> runa Shael
  • 3 runy Shael + nadkruszony rubin -> runa Dol
  • 3 runy Dol + nadkruszony szmaragd -> runa Hel
  • 3 runy Hel + nadkruszony brylant -> runa Io
  • 3 runy Io + topaz ze skazą -> runa Lum
  • 3 runy Lum + ametyst ze skazą -> runa Ko
  • 3 runy Ko + szafir ze skazą -> runa Fal
  • 3 runy Fal + rubin ze skazą -> runa Lem
  • 3 runy Lem + szmaragd ze skazą -> runa Pul
  • 2 runy Pul + brylant ze skazą -> runa Um
  • 2 runy Um + topaz -> runa Mal
  • 2 runy Mal + ametyst -> runa Ist
  • 2 runy Ist + szafir -> runa Gul
  • 2 runy Gul + rubin -> runa Vex
  • 2 runy Vex + szmaragd -> runa Ohm
  • 2 runy Ohm + brylant -> runa Lo
  • 2 runy Lo + topaz bez skazy -> runa Sur
  • 2 runy Sur + ametyst bez skazy -> runa Ber
  • 2 runy Ber + szafir bez skazy -> runa Jah
  • 2 runy Jah + rubin bez skazy -> runa Cham
  • 2 runy Cham + szmaragd bez skazy -> runa Zod

Przepisy na gniazda i przedmioty z gniazdami

Gniazdo w rzadkim przedmiocie

  • 3 doskonałe czaszki + rzadki przedmiot bez gniazda + pierścień Kamień Jordana -> rzadki przedmiot o 1 gnieździe

Dodatkowe informacje

  • Rzadkie przedmioty mogą posiadać tylko 1 gniazdo.
  • Kamień Jordana to unikatowy pierścień, którego szanse na jego wydropienie wahają się pomiędzy 1 na 1,000 a 1 na 15,000,000. Najlepszym sposobem na jego zdobycie jest zabijanie do skutku Andariel z I aktu na poziomie trudności Koszmar – jeśli zależy Ci na samym pierścieniu.
  • Sprzedanie tego pierścienia kupcowi powoduje przyzwanie Über Diablo na poziomie trudności Piekło (na singlu wystarczy sprzedać 1 sztukę), który wyrzuca po zabiciu mały talizman Annihilus, dodający m.in. +1 do wszystkich umiejętności.

Losowa liczba gniazd w przedmiotach

  • 3 normalne kamienie szlachetne + broń z gniazdami -> magiczna broń tego samego typu o losowej liczbie gniazd (1-2 dla 30 poziomu przedmiotu)
  • 3 nadkruszone kamienie szlachetne + magiczna broń -> magiczna broń o losowej liczbie gniazd (1-2 dla 25 poziomu przedmiotu)
  • 3 kamienie szlachetne bez skazy + magiczna broń -> magiczna broń o losowej liczbie gniazd (1-2 dla 30 poziomu przedmiotu)
  • 1 runa Tal + 1 runa Thul + doskonały topaz + normalna zbroja -> zbroja o losowej liczbie gniazd (1-4 w zależności od poziomu przedmiotu)
  • 1 runa Ral + 1 runa Amn + doskonały ametyst + normalna broń -> broń o losowej liczbie gniazd (1-6 w zależności od poziomu przedmiotu)
  • 1 runa Ral + 1 runa Thul + doskonały szafir + normalny hełm -> hełm o losowej liczbie gniazd (1-3 w zależności od poziomu przedmiotu)
  • 1 runa Tal + 1 runa Amn + doskonały rubin + normalna tarcza -> tarcza o losowej liczbie gniazd (1-4 w zależności od poziomu przedmiotu)

Dodatkowe informacje

  • Pierwsze trzy przepisy usuwają przy przedmiotach magiczne właściwości i nadają im nowe.
  • Kolejne, te z użyciem run, muszą być normalne i pod żadnym warunkiem nie niskiej lub wysokiej jakości.

Usunięcie przedmiotów z gniazd

  • 1 runa Hel + zwój miejskiego portalu + dowolny przedmiot z wypełnionymi gniazdami -> ten sam przedmiot z pustymi gniazdami

Dodatkowe informacje

  • Usunięcie przedmiotów z gniazd wiąże się z ich zniszczeniem. Nie ma w Diablo 2 sposobu na to, aby odzyskać włożone w przedmiot kamienie szlachetne, runy czy klejnoty. Odzyskujesz jedynie przedmiot do ponownego wykorzystania.

Przepisy na przedmioty

Elitarne przedmioty

  • 1 runa Lum + 1 runa Pul + doskonały szmaragd + unikatowa wyjątkowa broń -> elitarna wersja broni
  • 1 runa Ko + 1 runa Lem + doskonały brylant + unikatowa wyjątkowa zbroja -> elitarna wersja zbroi
  • 1 runa Lum + 1 runa Pul + 1 doskonały szmaragd + wyjątkowa broń z zestawu -> elitarna wersja broni z zestawu
  • 1 runa Ko + 1 runa Lem + 1 doskonały diament + wyjątkowy pancerz z zestawu -> elitarna wersja pancerza z zestawu
  • 1 runa Fal + 1 runa Um + doskonały szafir + wyjątkowa rzadka broń -> elitarna rzadka broń
  • 1 runa Ko + 1 runa Pul + doskonały ametyst + wyjątkowa rzadka zbroja -> elitarna rzadka zbroja

Dodatkowe informacje

  • Elitarna wersja broni powstała na wyjątkowym unikacie zmienia bazę (wygląd) przedmiotu, aby go ulepszyć. Właściwości unikatu nie ulegają zmianie. Przedmioty eteryczne pozostaną eterycznymi.

Wyjątkowe przedmioty

  • 1 runa Ral + 1 runa Sol + doskonały szmaragd + normalna unikatowa broń -> wyjątkowa wersja broni
  • 1 runa Tal + 1 runa Shael + doskonały brylant + normalna unikatowa zbroja -> wyjątkowa wersja zbroi
  • 1 runa Ral + 1 runa Sol + 1 doskonały szmaragd + normalna broń z zestawu -> Wyjątkowa wersja broni z zestawu
  • 1 runa Tal + 1 runa Shael + 1 doskonały diament + normalny pancerz z zestawu -> Wyjątkowa wersja pancerza z zestawu
  • 1 runa Ort + 1 runa Amn + doskonały szafir + normalna rzadka broń -> wyjątkowa rzadka broń
  • 1 runa Ral + 1 runa Thul + doskonały ametyst + normalna rzadka zbroja -> wyjątkowa rzadka zbroja

Dodatkowe informacje

  • Wyjątkowa wersja broni powstała na normalnym unikacie zmienia bazę (wygląd) przedmiotu, aby go ulepszyć. Właściwości unikatu nie ulegają zmianie. Przedmioty eteryczne pozostaną eterycznymi.

Rzadkie przedmioty

  • doskonała czaszka + rzadki przedmiot + pierścień Kamień Jordana -> nowy rzadki przedmiot o wysokiej jakości i tego samego typu
  • 6 doskonałych czaszek + rzadki przedmiot -> losowy rzadki przedmiot o niskiej jakości i tego samego typu

Dodatkowe informacje

  • Drugi z przepisów nie zadziała na przedmiotach większych niż 3×2 (pola w ekwipunku).

Magiczne przedmioty

  • 4 mikstury życia (obojętnie jakiego typu) + rubin (dowolnej jakości) + magiczny miecz -> magiczny miecz wyssania życia
  • 3 magiczne pierścienie -> losowy magiczny amulet
  • 3 magiczne amulety -> losowy magiczny pierścień
  • 3 doskonałe kamienie szlachetne (obojętnie jakiego typu) + magiczny przedmiot -> nowy magiczny przedmiot tego samego typu
  • 6 doskonałych kamieni szlachetnych (1 z każdego typu) + magiczny amulet -> pryzmatyczny amulet
  • magiczny pierścień + doskonały szmaragd + antidotum -> jadeitowy pierścień
  • magiczny pierścień + doskonały rubin + eksplodująca mikstura -> granatowy pierścień
  • magiczny pierścień + doskonały topaz + mikstura wzmocnienia -> koralowy pierścień
  • magiczny pierścień + doskonały szafir + mikstura odtajania -> kobaltowy pierścień
  • magiczna tarcza + nabijana kolcami maczuga (dowolnej jakości) + 2 czaszki (dowolnej jakości) -> magiczna tarcza kolców
  • diament (dowolnej jakości) + laska (obojętnie jakiego typu i dowolnej jakości) + kris (dowolnej jakości) + pas (obojętnie jakiego typu i dowolnej jakości) -> dzika broń drzewcowa

Dodatkowe informacje

  • Magiczny miecz wyssania życia daje 4-5% ukradzionego życia za uderzenie.
  • Przepis z 3 pierścieniami nie pozwoli Ci stworzyć amuletu z +2 do wszystkich umiejętności, ale ten z doskonałymi kamieniami szlachetnymi już tak (szansa jednak jest niezwykle mała).
  • Pryzmatyczny amulet daje 16-20 pkt. do każdej z odporności.
  • Jadeitowy pierścień daje 21-30% do odporności od trucizny.
  • Granatowy pierścień to 21-30% do odporności od ognia.
  • Koralowy pierścień to 21-30% do odporności od błyskawic.
  • Kobaltowy pierścień to 21-30% do odporności od zimna.
  • Magiczna tarcza kolców odbija 4-6 pkt. obrażeń.
  • Dzika broń drzewcowa ma zwiększone obrażenia o 66-80%.

Normalne przedmioty

  • 2 kołczany bełtów -> kołczan strzał
  • 2 kołczany strzał -> kołczan bełtów
  • włócznia + kołczan strzał -> oszczepy
  • topór + sztylet -> topory do rzucania
  • 1 runa Eld + nadkruszony kamień szlachetny + niskiej jakości broń -> broń normalnej jakości i tego samego typu
  • 1 runa El + nadkruszony kamień szlachetny + niskiej jakości zbroja -> zbroja normalnej jakości i tego samego typu

Przepisy na przedmioty wycraftowane

Przedmioty siły fizycznej

  • magiczny zamknięty hełm + 1 runa Ith + doskonały szafir + dowolny klejnot -> hełm siły fizycznej
  • magiczne kolcze buty + 1 runa Ral + doskonały szafir + dowolny klejnot -> buty siły fizycznej
  • magiczne kolcze rękawice + 1 runa Ort + doskonały szafir + dowolny klejnot -> rękawice siły fizycznej
  • magiczny ciężki pas + 1 runa Tal + doskonały szafir + dowolny klejnot -> pas siły fizycznej
  • magiczna gotycka tarcza + 1 runa Eth + doskonały szafir + dowolny klejnot -> tarcza siły fizycznej
  • magiczna zbroja turniejowa + 1 runa Nef + doskonały szafir + dowolny klejnot -> zbroja siły fizycznej
  • magiczny amulet + 1 runa Thul + doskonały szafir + dowolny klejnot -> amulet siły fizycznej
  • magiczny pierścień + 1 runa Amn + doskonały szafir + dowolny klejnot -> pierścień siły fizycznej
  • magiczna buława + 1 runa Tir + doskonały szafir + dowolny klejnot -> broń siły fizycznej

Dodatkowe informacje

  • Zbieżnymi wartościami dla przedmiotów z zestawu siły fizycznej jest 5% szansa na rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu obrażeń oraz ciernie (3-7).

Przedmioty krwawe

  • magiczny hełm + 1 runa Ral + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawy hełm
  • magiczne lekkie płytowe buty + 1 runa Eth + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawe buty
  • magiczne ciężkie rękawice + 1 runa Nef + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawe rękawice
  • magiczny pas + 1 runa Tal + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawy pas
  • magiczna kolczasta tarcza + 1 runa Ith + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawa tarcza
  • magiczna zbroja płytowa + 1 runa Thul + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawa zbroja
  • magiczny amulet + 1 runa Amn + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawy amulet
  • magiczny pierścień + 1 runa Sol + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawy pierścień
  • magiczny topór + 1 runa Ort + doskonały rubin + dowolny klejnot -> krwawa broń

Dodatkowe informacje

  • Zbieżnymi wartościami dla przedmiotów z krwawego zestawu jest kradzież życia przy uderzeniu (1-3%) i punkty do życia (+10-20).

Przedmioty maga

  • magiczna maska + 1 runa Nef + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> hełm maga
  • magiczne buty + 1 runa Thul + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> buty maga
  • magiczne skórzane rękawice + 1 runa Ort + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> rękawice maga
  • magiczny lekki pas + 1 runa Ith + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> pas maga
  • magiczna mała tarcza + 1 runa Eth + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> tarcza maga
  • magiczna lekka zbroja płytowa + 1 runa Tal + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> zbroja maga
  • magiczny amulet + 1 runa Ral + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> amulet maga
  • magiczny pierścień + 1 runa Amn + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> pierścień maga
  • magiczna różdżka + 1 runa Tir + doskonały ametyst + dowolny klejnot -> broń maga

Dodatkowe informacje

  • Zbieżnymi wartościami dla przedmiotów z zestawu maga jest regeneracja many (4-10%) i punkty do many (+10-20).

Przedmioty bezpieczeństwa

  • magiczna korona + 1 runa Ith + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> hełm bezpieczeństwa
  • magiczne nagolennice + 1 runa Ort + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> buty bezpieczeństwa
  • magiczne rękawice + 1 runa Ral + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> rękawice bezpieczeństwa
  • magiczna szarfa + 1 runa Tal + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> pas bezpieczeństwa
  • magiczna mała tarcza + 1 runa Nef + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> tarcza bezpieczeństwa
  • magiczna lekka zbroja płytowa + 1 runa Eth + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> zbroja bezpieczeństwa
  • magiczny amulet + 1 runa Thul + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> amulet bezpieczeństwa
  • magiczny pierścień + 1 runa Amn + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> pierścień bezpieczeństwa
  • magiczna różdżka + 1 runa Sol + doskonały szmaragd + dowolny klejnot -> broń bezpieczeństwa

Dodatkowe informacje

  • Zbieżnymi wartościami dla przedmiotów z zestawu bezpieczeństwa jest zwiększona obrona (10-30%) i zmniejszone obrażenia magiczne (1-2) oraz zmniejszone obrażenia (1-4).

    Zapraszamy również do bardziej szczegółowego działu: Przedmioty Craftowe

Przepisy na mikstury

  • 3 mikstury wzmocnienia -> mikstura pełnego wzmocnienia
  • mikstura duszącego gazu + mikstura leczenia (obojętnie jakiego typu) -> antidotum
  • 3 mikstury leczenia + 3 mikstury many + nadkruszony kamień szlachetny -> mikstura wzmocnienia
  • 3 mikstury leczenia + 3 mikstury many + normalny kamień szlachetny -> mikstura pełnego wzmocnienia

Dodatkowe informacje

  • Kiedy zwykła mikstura wzmocnienia odnawia 35% życia i many postaci, mikstura pełnego wzmocnienia przywraca aż 100% tych wartości.
  • Do kamieni szlachetnych w przepisach zaliczają się również czaszki.

Przepisy na kamienie szlachetne

  • 3 kamienie szlachetne (tego samego typu) -> kamień szlachetny tego samego typu, ale wyższej jakości

Pozostałe przepisy

Sekretny krowi poziom

  • Noga Wirta + księga miejskiego portalu -> otwarcie sekretnego krowiego poziomu

Dodatkowe informacje

  • Transmutacji musisz dokonać w akcie I w lokacji Obozowisko Łotrzyc – tam gdzie zaczynasz grę w Diablo 2. Do sekretnego krowiego poziomu wejdziesz dopiero po zabiciu Baala na danym poziomie trudności. W Diablo 2 Resurrected zabicie Krowiego Króla nie blokuje możliwości otwierania kolejnych portali.
  • Krowy mogą wyrzucić przedmioty z zestawu Krowiego Króla.

Naprawa przedmiotów

  • 1 runa Ort + broń -> w pełni naprawiona broń
  • 1 runa Ral + zbroja -> w pełni naprawiona zbroja

Pełna naprawa i naładowanie przedmiotów

  • 1 runa Ort + nadkruszony kamień szlachetny + broń -> w pełni naprawiona i naładowana broń
  • 1 runa Ral + kamień szlachetny ze skazą + zbroja -> w pełni naprawiona i naładowana zbroja

Dodatkowe informacje

  • Przedmiotów eterycznych nie da się naprawić. Takie warto oddawać towarzyszom, gdyż u nich nie zużywają się.

Niech ten poradnik przyda Ci się tak dobrze, jak Kostka




Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Rozdroże
YouTube
Discoard

Jesteś 5647 Wędrowcem

24.03.2024 Krwawa Gwiazda za wbicie 100 levela na HC w Diablo 4 wpada do Kruzyka. + 15.03.2024 Polo trafia do Sali Chwały i otrzymuje z tym związane najwyższe odznaczenie klanowe czyli "Order Azmodana". + 14.03.2024 Kolejny sukces wpada na Konto AZM! Top 10 czarodzejek na świecie w D2R w 6 sezonie na HC z 99 levelem notuje Pasja. Dla Pasji wszystkiego dobrego również z okazji że zostanie ojcem. + 11.03.2024 Nastąpiła roszada w Radzie Klanu, nominacje na Radnego w głosowaniu otrzymuje Frugo. Wchodzi on na miejsce za Polo, który rezygnue z tej funkcji. Gratulacje i życzymy sukcesów w prowadzeniu klanu! + 01.03.2024 Start trzeciego sezonu w Diabloleague PvP w D2R rozpoczyna się turniejem 2 na 2. Drugie miejsce zajmuje AZM w składzie ZelgO + Tabuli. + 23.02.2024 Start 6 sezonu rankingowego w D2R. Godzina 2:00 w nocy nie jest komfortowa dla Euripejczyków ale kilku Sługusów startuje odrazu. + 10.02.2024 Krwawa Gwiazda za wbicie 100 levela w trybie HC w Diablo 4 wpada do Frugo, jest to jego piąty order który plasuje go w czołówce najbardziej utytułowanych klanowiczów. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<