Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum

| Wstęp | Postacie |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

<<< Wróć do postaci

Zabójczyni

Jest wyszkolona w sztukach walki, a jej umysł i ciało stanowią zabójczą broń.

Początkowe Atrybuty

Siła 20 Zdrowie 50
Zręczność 20 Mana 25
Witalność 20 Wytrzymałość 95
Energia 25

Bonus za każdy Poziom

Zdrowie +2
Mana +1,5
Wytrzymałość +1,25

Przelicznik

1 Witalności +3 Zdrowia
1 Energii +1,75 Mana

Cechy Wyposażenia

Szpony może unieść tylko Zabójczyni. Mogą one dawać losowe bonusy do poszczególnych umiejętności Zabójczyni. Wyjątkową cechą szponów jest to że można założyć dwie sztuki do obu rąk, w czego efekcie jest możliwe blokowanie ataków zarówno fizycznych jak magicznych.
Stała Cecha Szponów dla Zabójczyni:
  • brak
Bonusy do ogólnych umiejętności: Przedmioty:
  • + 1-2 do Umiejętności Zabójczyni
  • + 1-2 do Umiejętności Pułapek
Rzadkie/Magiczne: Szpony, Amulety, Obręcze
Craftowe: Amulety
  • + 1-3 do Umiejętności Pułapek
Magiczne: Szpony, Amulety, Obręcze
  • + 1-2 do Umiejętności Dyscyplin Cienia
Rzadkie: Szpony, Amulety, Obręcze, Hełmy
Craftowe: Amulety, Hełmy
  • + 1-3 do Umiejętności Dyscyplin Cienia
Magiczne: Szpony, Amulety, Obręcze, Hełmy
  • + 1-2 do Umiejętności Sztuk Walki
Rzadkie: Szpony, Amulety, Obręcze, Rękawice
Craftowe: Amulety, Rękawice
  • + 1-3 do Umiejętności Sztuk Walki
Magiczne: Szpony, Amulety, Obręcze, Rękawice


  
Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Rozdroże
YouTube
Discoard

Jesteś 17355 Wędrowcem

10.07.2024 Nowa funkcja trafia na naszą strone internetową. Po kliknięciu na niebieski klejnot na górze strony zostaniemy przekierowani do Osi Czasu. Oś jest przedstawieniem historii klanu w graficznej formie oraz w liczbach. + 29.06.2024 Z okazji 24 rocznicy powstania Klanu AZM zostaje otwarty klanowy stragan na stronie www na którym można zakupić kubeczki z klanowymi nadrukami. + 16.06.2024 Na Rekruta zostaje przyjęty Kaczor, który pełnił wcześniej funkcje Oficera Akademii. Jest to tym samym pierwszy transfer z Akademii Azmodana do głównego klanu Słudzy Azmodana. Życzymy udanego przejścia okresu rekrutacyjnego! + 15.06.2024 Pasja zostaje awansowany na Arcykapłana, wszystko to za sprawą sporych osiągnięć w rankingach Diablo 2 Resurrected. W obecnym VII sezonie D2R Pasja jako siódma Amazonka na Świecie w trybie HC zdobywa 99 level i jako trzecia osoba na świecie zdobywa 99 level na HC na platformie PlayStation. Jest to gigantyczne osiągnięcie. + 08.06.2024 Ostatnio burzliwe sytuacje w Akademii doprowadziły do tego że został wprowadzony regulamin do Akademii Azmodana. Głównym celem regulaminu jest zakaz narzucania innym graczom jak mają grać, ile czasu mają grać i wytykania im ich poziomu gry. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<