| Wstęp |
Postacie |
| Progi FCR |
Progi FHR |
Progi FBR |
| Kalkulator IAS |
Zbrojownia |
Runy |
| Słowa Runiczne |
Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia |
Magic Find |
Progi FHR
Faster Hit Recovery - Szybkość Odzyskiwania Równowagi
Jest to szybkoś po jakiej postać odzyskuje kontrole nad sobą po otrzymaniu ciosu i może dokonać kolejnej czynności, uciec lub oddać cios. Nie jest to najbardziej kluczowy bust naszej postaci, ale napewno warto mieć jakieśpodstawowe progi.
Progi dla postaci:
|
Klatek: |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
Zabka: |
|
|
|
|
|
|
0 |
7 |
15 |
27 |
48 |
86 |
200 |
|
Pal: |
|
|
|
|
|
|
0 |
7 |
15 |
27 |
48 |
86 |
200 |
|
Barb: |
|
|
|
|
|
|
0 |
7 |
15 |
27 |
48 |
86 |
200 |
|
Amka: |
|
|
|
|
0 |
6 |
13 |
20 |
32 |
52 |
86 |
174 |
600 |
|
Nekro: |
|
|
0 |
5 |
10 |
16 |
26 |
39 |
56 |
86 |
152 |
377 |
|
|
Druid: |
|
|
0 |
5 |
10 |
16 |
26 |
39 |
56 |
86 |
152 |
377 |
|
|
Czarka: |
0 |
5 |
9 |
14 |
20 |
30 |
42 |
60 |
86 |
142 |
280 |
|
|
Progi dla innych form/wariantów postaci:
|
Klatek: |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
Wilkołak**: |
|
|
|
|
|
|
0 |
9 |
20 |
42 |
86 |
280 |
|
Pal 2*****: |
0 |
3 |
7 |
13 |
20 |
32 |
48 |
75 |
129 |
280 |
|
|
|
Niedźwiedź*: |
0 |
5 |
10 |
16 |
24 |
37 |
54 |
86 |
152 |
360 |
|
|
|
Klatek: |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
Druid 1****: |
|
0 |
3 |
7 |
13 |
19 |
29 |
42 |
63 |
99 |
174 |
456 |
|
Wampir***: |
0 |
2 |
6 |
10 |
16 |
24 |
34 |
48 |
72 |
117 |
208 |
|
*Forma Druida w postaci Niedźwiedzia
**Forma Druida w postaci Wilkołaka
***Nekromanta w postaci Wampira w którego zmienia się po skompletowaniu całego zestawu Trang-Oula
****Druid używający broni jednoręcznej
*****Palladyn używający broni dwóręcznej