Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Hełm Siły Fizycznej / Hitpower Headgear Zamknięty Hełm Basinet Barbuta Twałość: 30 Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-7 pkt. Obrażeń +25-50 do Obrony przeciw Pociskom |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Buty Siły Fizycznej / Hitpower Boots Kolcze Buty Kościane Buty Twałość: 16 Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-7 pkt. Obrażeń +25-60 do Obrony w Walce Wręcz |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Rękawice Siły Fizycznej / Hitpower Gloves Kolcze Rękawice Ciężkie Karwasze Wampiręcze Twałość: 16 Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-7 pkt. Obrażeń Odrzucenie |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Pas Siły Fizycznej / Hitpower Belt Ciężki Pas Bitewny Pas Trolowy Pas Twałość: 18 Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-7 pkt. Obrażeń +5-10% Otrzymanych Obrażeń Przechodzi na Manę |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Tarcza Siły Fizycznej / Hitpower Shield Gotycka Tarcza Prastara Tarcza Straż Twałość: 40/80/100 Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-10 pkt. Obrażeń +5-10% do Szansy na Blok |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Zbroja Siły Fizycznej / Hitpower Armor Zbroja Polowa Rekinia Zbroja Krakenia Skorupa Twałość: 48 Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-10 pkt. Obrażeń +10-20% do Szybkości Odzyskiwania Równowagi |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Amulet Siły Fizycznej / Hitpower Jewelry Amulet Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-10 pkt. Obrażeń +5-15% Szany na Zmuszenie Potwora do Ucieczki |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Pierścień Siły Fizycznej / Hitpower Jewelry Pierścień Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 3-6 pkt. Obrażeń +1-5 do Zręczności |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Broń Siły Fizycznej / Hitpower Weapon Klasa Buław Stałe Cechy: 5% Szansy Rzucenia 4-poziomowego Zaklęcia Nova Mrozu przy Otrzymywaniu Trafienia Atakujący Otrzymują 5-10 pkt. Obrażeń +35-60% do Obrażeń |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawy Hełm / Hitpower Headgear Hełm Kask Armet Twałość: 24 Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +5-10% do Szansy na Zabójcze Uderzenie |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawe Buty / Blood Boots Lekkie Płytowe Buty Lustrzane Buty Bitewne Buty Twałość: 18 Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +5-10 do Przywracania Zdrowia |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawe Rękawice / Blood Gloves Ciężkie Rękawice Rekinie Rękawice Wampirze Rękawice Twałość: 14 Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +5-10% do Szansy na Druzgocące Uderzenie |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawy Pas / Blood Belt Pas Kolczy Pas Mithrilowy Pas Twałość: 16 Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +5-10% do Szansy na Otwarcie Rany |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawa Tarcza / Blood Shield Kolczasta Tarcza Ciernista Tarcza Tnąca Bariera Twałość: 40/55/83 Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia Atakujący Otrzymują 4-7 pkt. Obrażeń |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawa Zbroja / Blood Armor Zbroja Płytowa Templariańska Zbroja Piekielna Zbroja Płytowa Twałość: 60 Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +1-3 do Zdrowia za Każdego Zabitego Demona |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawy Amulet / Blood Jewelry Amulet Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +5-10% do Szybkości Poruszania się |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawy Pierścień / Blood Jewelry Pierścień Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +1-5 do Siły |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Krwawa Broń / Blood Weapon Klasa Toporów Stałe Cechy: 1-3% Zdrowia Wykradzione za Każde Trafienie +10-20 do Zdrowia +35-60% do Obrażeń |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Hełm Maga / Caster Headgear Maska Pośmiertna Maska Demoniczna Maska Twałość: 20 Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many 1-4% Many Wykradzione za Każde Trafienie |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Buty Maga / Caster Boots Buty Demoniczne Buty Gadzie Buty Twałość: 12 Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many +2-5% do Maksymalnej Wartości Punktów Many |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Rękawice Maga / Caster Gloves Skórzane Rękawice Demoniczne Rękawice Kolczaste Rękawiczki Twałość: 12 Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many +1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Rękawice Maga / Caster Gloves Lekki Pas Rekini Pas Wampirzy Pas Twałość: 14 Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many +5-10% do Szybkości Rzucania Czarów |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Tarcza Maga / Caster Shield Mała Tarcza Okrągła Tarcza Luna Twałość: 16/64/84 Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many +5-10% do Szansy na Blok |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Zbroja Maga / Caster Armor Lekka Zbroja Płytowa Zbroja Maga Archoncka Zbroja Płytowa Twałość: 60 Stałe Cechy: +4-12% do Regeneracji Many +10-20 do Many +1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Amulet Maga / Caster Jewelry Amulet Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many +5-10% do Szybkości Rzucania Czarów |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Pierścień Maga / Caster Jewelry Pierścień Stałe Cechy: +4-10% do Regeneracji Many +10-20 do Many +1-5 do Energii |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Broń Maga / Caster Weapon Klasa Lasek, Bereł lub Różdżek Stałe Cechy: +4-12% do Regeneracji Many +10-20 do Many +1-5% do Maksymalnej Wartości Punktów Many |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Hełm Bezpieczeństwa / Safety Headgear Korona Wielka Korona Zdobiona Korona Twałość: 50 Stałe Cechy: +10-30% do Obrony Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +5-10% do Odporności na Błyskawice |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Buty Bezpieczeństwa / Safety Boots Nagolenice Bojowe Buty Myrmidiońskie Nagolenice Twałość: 24 Stałe Cechy: +10-30% do Obrony Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +5-10% do Odporności na Ogień |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Rękawice Bezpieczeństwa / Safety Gloves Rękawice Bojowe Rękawice Ogrze Rękawice Twałość: 24 Stałe Cechy: +10-30% do Obrony Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +5-10% do Odporności na Zimno |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Pas Bezpieczeństwa / Safety Belt Szarfa Demoniczny Pas Pajęcza Szarfa Twałość: 12 Stałe Cechy: +10-30% do Obrony Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +5-10% do Odporności na Trucizny |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Tarcza Bezpieczeństwa / Safety Shield Trójkątna Tarcza Smocza Tarcza Monarcha Twałość: 30/76/86 Stałe Cechy: +10-30% do Obrony Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +5-10% do Odporności na Magię |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Zbroja Bezpieczeństwa / Safety Armor Napierśnik Kirys Wielki Hubert Twałość: 50 Stałe Cechy: +10-30% do Obrony Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. Skraca Czas Zamrożenia o Połowę |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Amulet Bezpieczeństwa / Safety Jewelry Amulet Stałe Cechy: Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +1-10% do Szansy na Blok |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Pierścień Bezpieczeństwa / Safety Jewelry Pierścień Stałe Cechy: Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +1-5 do Żywotności |
Receptura:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rezultat:
![]() Broń Bezpieczeństwa / Safety Weapon Klasa Włóczni Stałe Cechy: Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia o 1-4 pkt. Zmniejsza Otrzymywane Obrażenia od Magii o 1-2 pkt. +5-10% do Obrony |
10.07.2024 Nowa funkcja trafia na naszą strone internetową. Po kliknięciu na niebieski klejnot na górze strony zostaniemy przekierowani do Osi Czasu. Oś jest przedstawieniem historii klanu w graficznej formie oraz w liczbach. + 29.06.2024 Z okazji 24 rocznicy powstania Klanu AZM zostaje otwarty klanowy stragan na stronie www na którym można zakupić kubeczki z klanowymi nadrukami. + 16.06.2024 Na Rekruta zostaje przyjęty Kaczor, który pełnił wcześniej funkcje Oficera Akademii. Jest to tym samym pierwszy transfer z Akademii Azmodana do głównego klanu Słudzy Azmodana. Życzymy udanego przejścia okresu rekrutacyjnego! + 15.06.2024 Pasja zostaje awansowany na Arcykapłana, wszystko to za sprawą sporych osiągnięć w rankingach Diablo 2 Resurrected. W obecnym VII sezonie D2R Pasja jako siódma Amazonka na Świecie w trybie HC zdobywa 99 level i jako trzecia osoba na świecie zdobywa 99 level na HC na platformie PlayStation. Jest to gigantyczne osiągnięcie. + 08.06.2024 Ostatnio burzliwe sytuacje w Akademii doprowadziły do tego że został wprowadzony regulamin do Akademii Azmodana. Głównym celem regulaminu jest zakaz narzucania innym graczom jak mają grać, ile czasu mają grać i wytykania im ich poziomu gry. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<