# | Nazwa | Obrazek | Poziom | Cechy |
1 | EL | 11 |
Broń: +50 do skuteczności ataku, +1 do promienia światła
Zbroja: +15 do obrony, +1 do promienia światła Hełm: +15 do obrony, +1 do promienia światła Tarcza: +15 do obrony, +1 do promienia światła |
|
2 | ELD | 11 |
Broń: +75% do obrażeń zadanych nieumarłym, +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych
Zbroja: wytrzymałość maleje o 15% wolniej Hełm: wytrzymałość maleje o 15% wolniej Tarcza: +7% do szansy na blok |
|
3 | TIR | 13 |
Broń: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Zbroja: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika Hełm: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika Tarcza: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika |
|
4 | NEF | 13 |
Broń: odrzucanie
Zbroja: +30 do obrony przeciw pociskom Hełm: +30 do obrony przeciw pociskom Tarcza: +30 do obrony przeciw pociskom |
|
5 | ETH | 15 |
Broń: -25% do obrony przeciwnika
Zbroja: +15% do regeneracji many Hełm: +15% do regeneracji many Tarcza: +15% do regeneracji many |
|
6 | ITH | 15 |
Broń: +9 do maksymalnych obrażeń
Zbroja: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę Hełm: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę Tarcza: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę |
|
7 | TAL | 17 |
Broń: +75 obrażeń od trucizny w ciągu 5 sek.
Zbroja: +30% do odporności na trucizny Hełm: +30% do odporności na trucizny Tarcza: +35% do odporności na trucizny |
|
8 | RAL | 19 |
Broń: dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Zbroja: +30% do odporności na ogień Hełm: +30% do odporności na ogień Tarcza: +35% do odporności na ogień |
|
9 | ORT | 21 |
Broń: dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
Zbroja: +30% do odporności na błyskawice Hełm: +30% do odporności na błyskawice Tarcza: +35% do odporności na błyskawice |
|
10 | THUL | 23 |
Broń: dodaje 3-14 obrażeń od zimna
Zbroja: +30% do odporności na zimno Hełm: +30% do odporności na zimno Tarcza: +35% do odporności na zimno |
|
11 | AMN | 25 |
Broń: 7% zdrowia wykradzione za każde trafienie
Zbroja: atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń Hełm: atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń Tarcza: atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń |
|
12 | SOL | 27 |
Broń: +9 do minimalnych obrażeń
Zbroja: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt. Hełm: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt. Tarcza: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt. |
|
13 | SHAEL | 29 |
Broń: +20% do szybkości ataku
Zbroja: +20% do szybkości odzyskiwania równowagi Hełm: +20% do szybkości odzyskiwania równowagi Tarcza: +20% do szybkości blokowania |
|
14 | DOL | 31 |
Broń: +25% szansy na zmuszenie potwora do ucieczki
Zbroja: +7 do przywracania zdrowia Hełm: +7 do przywracania zdrowia Tarcza: +7 do przywracania zdrowia |
|
15 | HEL | brak |
Broń: wymagania -20%
Zbroja: wymagania -15% Hełm: wymagania -15% Tarcza: wymagania -15% |
|
16 | IO | 35 |
Broń: +10 do żywotności
Zbroja: +10 do żywotności Hełm: +10 do żywotności Tarcza: +10 do żywotności |
|
17 | LUM | 37 |
Broń: +10 do energii
Zbroja: +10 do energii Hełm: +10 do energii Tarcza: +10 do energii |
|
18 | KO | 39 |
Broń: +10 do zręczności
Zbroja: +10 do zręczności Hełm: +10 do zręczności Tarcza: +10 do zręczności |
|
19 | FAL | 41 |
Broń: +10 do siły
Zbroja: +10 do siły Hełm: +10 do siły Tarcza: +10 do siły |
|
20 | LEM | 43 |
Broń: +75% dodatkowego złota od potworów
Zbroja: +50% dodatkowego złota od potworów Hełm: +50% dodatkowego złota od potworów Tarcza: +50% dodatkowego złota od potworów |
|
21 | PUL | 45 |
Broń: +75% do obrażeń zadanych demonom, +100 do skuteczności ataku względem demonów
Zbroja: +30% do brony Hełm: +30% do brony Tarcza: +30% do brony |
|
22 | UM | 47 |
Broń: +25% do szansy na otwarcie rany
Zbroja: +15 do wszystkich odporności Hełm: +15 do wszystkich odporności Tarcza: +22 do wszystkich odporności |
|
23 | MAL | 49 |
Broń: uniemożliwia leczenie się potworów
Zbroja: zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt. Hełm: zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt. Tarcza: zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt. |
|
24 | IST | 51 |
Broń: +30% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów
Zbroja: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów Hełm: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów Tarcza: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów |
|
25 | GUL | 53 |
Broń: 20% premii do skuteczności ataku
Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na trucizny Hełm: +5% do maksymalnej odporności na trucizny Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na trucizny |
|
26 | VEX | 55 |
Broń: 7% many wykradzione za każde trafienie
Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na ogień Hełm: +5% do maksymalnej odporności na ogień Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na ogień |
|
27 | OHM | 57 |
Broń: +50% do obrażeń
Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na zimno Hełm: +5% do maksymalnej odporności na zimno Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na zimno |
|
28 | LO | 59 |
Broń: +20% do szansy na zabójcze uderzenie
Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice Hełm: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice |
|
29 | SUR | 61 |
Broń: trafienie oślepia cel
Zbroja: +5% do maksymalnej wartości punktów many Hełm: +5% do maksymalnej wartości punktów many Tarcza: +50 do many |
|
30 | BER | 63 |
Broń: +20% do szansy na druzgocące uderzenie
Zbroja: otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 8% Hełm: otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 8% Tarcza: otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 8% |
|
31 | JAH | 65 |
Broń: ignoruje obronę celu
Zbroja: +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia Hełm: +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia Tarcza: +50 do zdrowia |
|
32 | CHAM | 67 |
Broń: zamraża cel +3
Zbroja: odporność na zamrożenie Hełm: odporność na zamrożenie Tarcza: odporność na zamrożenie |
|
33 | ZOD | 69 |
Broń: przedmiot niezniszczalny
Zbroja: przedmiot niezniszczalny Hełm: przedmiot niezniszczalny Tarcza: przedmiot niezniszczalny |
24.03.2024 Krwawa Gwiazda za wbicie 100 levela na HC w Diablo 4 wpada do Kruzyka. + 15.03.2024 Polo trafia do Sali Chwały i otrzymuje z tym związane najwyższe odznaczenie klanowe czyli "Order Azmodana". + 14.03.2024 Kolejny sukces wpada na Konto AZM! Top 10 czarodzejek na świecie w D2R w 6 sezonie na HC z 99 levelem notuje Pasja. Dla Pasji wszystkiego dobrego również z okazji że zostanie ojcem. + 11.03.2024 Nastąpiła roszada w Radzie Klanu, nominacje na Radnego w głosowaniu otrzymuje Frugo. Wchodzi on na miejsce za Polo, który rezygnue z tej funkcji. Gratulacje i życzymy sukcesów w prowadzeniu klanu! + 01.03.2024 Start trzeciego sezonu w Diabloleague PvP w D2R rozpoczyna się turniejem 2 na 2. Drugie miejsce zajmuje AZM w składzie ZelgO + Tabuli. + 23.02.2024 Start 6 sezonu rankingowego w D2R. Godzina 2:00 w nocy nie jest komfortowa dla Euripejczyków ale kilku Sługusów startuje odrazu. + 10.02.2024 Krwawa Gwiazda za wbicie 100 levela w trybie HC w Diablo 4 wpada do Frugo, jest to jego piąty order który plasuje go w czołówce najbardziej utytułowanych klanowiczów. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<