Czyli ubiór naszej postaci, który zwiększa jej statystyki. Uzbrojenie ma swój podział mający na celu odróżnić jakość przedmiotów i występuje w dwóch formach. Pierwsza forma dzieli przedmioty na: Nromalne, Wyjątkowe oraz Elitarne. W drugiej formie podziału przedmioty odróżniamy po kolorze napisu nazwy przedmiotu i jej kolejność od najlepszych wygląda następująco:
- Najpospolitsza odmiana, charakteryzuje je biały kolor podpisu. Występuje w trzech odmianach: zwykłe, wyjątkowe i elitarne. Zazwyczaj nie posiada żadnych bonusów z parowa wyjątkami: Auto Bonusem, Bonusem Tępej Broni oraz Bonusem Zaklęć (wszystkie te bonusy występują równierz w broniaczh magicznych, rzadkich oraz rzemieślniczych). W tym dziale przyjżymy się bonusom, które występują w Uzbrojeniu Normalnym.
Nazwa
|
Wartość
|
Występowanie
|
Auto Bonus (Auto Mod)
|
+5-45 do Wszystkich Odporności (+5-35 w Rzadkich Przedmiotach)
+10-65% do Obrażeń / 15-121 do Skuteczności Ataku
|
Tarcze Paladyna
|
+1-3 do Umiejętności Łuku i Kuszy (+1-2 w Rzadkich Przedmiotach)
|
Łuki Amazonki
|
+1-3 do Umiejętności Oszczepu i Włóczni (+1-2 w Rzadkich Przedmiotach)
|
Oszczepy i Włócznie Amazonki
|
+2-19 - 7-50 Obrażeń od Trucizn w ciągu 3-4 sek. (+3-13 - 9-28 w Rzadkich Przedmiotach)
|
Trofea
|
+1-60 do Zdrowia (+1-40 w Rzadkich Przedmiotach)
+1-80 do Many (+1-60 w Rzadkich Przedmiotach)
|
Kule
|
Bonus Zaklęć (Staff Mod)
|
+1-3 do maksymalnie trzech losowych umiejętności Barbarzyńcy
|
Hełmy Barmarzyńcy
|
+1-3 do maksymalnie trzech losowych umiejętności Druida
|
Hełmy Druida
|
+1-3 do maksymalnie trzech losowych umiejętności Zabójczyni
|
Szpony
|
+1-3 do maksymalnie trzech losowych umiejętności Czarodziejki
|
Kostury i Kule
|
+1-3 do maksymalnie trzech losowych umiejętności Nekromanty
|
Różdżki i Trofea
|
+1-3 do maksymalnie trzech losowych umiejętności Paladyna
|
Berła
|
Bonus Tępej Broni (Blunt Weapon)
|
+50% obrażeń zadanych Nieumarłym
|
Kostury, Różdżki, Berła, Maczugi, Buławy, Młoty
|