Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum


| Wstęp | Wymagania Sprzętowe |
| Postacie | Progi Postaci |
| Reset Statystyk |
| Zbrojownia | Ekwipunek |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Obszary Grozy |
| Magic Find | Przydatne Narzędzia |

Zbrojownia
Czyli ubiór naszej postaci, który zwiększa jej statystyki. Uzbrojenie ma swój podział mający na celu odróżnić jakość przedmiotów i występuje w dwóch formach. Pierwsza forma dzieli przedmioty na: Nromalne, Wyjątkowe oraz Elitarne. W drugiej formie podziału przedmioty odróżniamy po kolorze napisu nazwy przedmiotu i jej kolejność od najlepszych wygląda następująco:

Uzbrojenie Magiczne


Uzbrojenie Magiczne - Podobnie jak Uzbrojenie Normalne też jest bardzo pospolite, charakteryzuje je niebieski kolor podpisu. Może posiadać do dwóch bonusów w tym 1 Prefiks oraz 1 Sufiks. W znaczej większości bonusy Magicznych przedmiotów pokrywają się z bonusami Rzadkich przedmiotów, ale w niektórych przypadkach bonusy Magicznych przedmiotów są podrasowane i to czyni je czasami bardzo pożądanymi i wyjątkowymi przedmiotami. Przykładem są 3-4 gniazda w Magicznych Zbrojach, Tarczach oraz Broniach podczas gdy w Rzadkich mogą być maksymalnie 2 gniazda. To często zmyla początkujących graczy, którzy próbóją zrobić w nich Słowa Runiczne, które niestety nie działają w Magicznych przedmiotach. W tym dziale przyjżymy się właśnie tym podrasowanym bonusom w przedmiotach Magicznych.
Bonusy występujące w Rzadkich przedmiotach Wersja podrasowana w Magicznych przedmiotach

Hełmy

  • +1-2 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-2 Gniazda
  • +1-10 do Energii
  • +1-3 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-3 Gniazda
  • +1-15 do Energii
  • Niezniszczalność

Obręcze

  • +1-2 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-90 do Many
  • +3-20 do Wszystkich Odporności
  • +5-10% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-2 Gniazda
  • +2-9 do Minimalnych Obrażeń
  • +1-8 do Maksymalnych Obrażeń
  • +1-20 do Zręczności
  • +1-20 do Energii
  • +1-60 do Zdrowia
  • +2-10 do Regeneracji Zdrowia
  • 1-7 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-3 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • 1-9 Atakujący Otrzymują Obrażenia
  • 5-25% do Szansy na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-3 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-120 do Many
  • +3-30 do Wszystkich Odporności
  • +5-15% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-3 Gniazda
  • +2-13 do Minimalnych Obrażeń
  • +1-12 do Maksymalnych Obrażeń
  • +1-30 do Zręczności
  • +1-30 do Energii
  • +1-100 do Zdrowia
  • +2-15 do Regeneracji Zdrowia
  • 1-25 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-6 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • 1-20 Atakujący Otrzymują Obrażenia
  • 5-35% do Szansy na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-49 do Zdrowia (Zależy od Poziomu Postaci 0,5 na Poziom) / +1-24 do Many (Zależy od Poziomu Postaci 0,25 na Poziom)
  • +1-74 do Many (Zależy od Poziomu Postaci 0,75 na Poziom)
  • Niezniszczalność

Zbroje

  • +1-2 Gniazda
  • +2-9 do Zręczności
  • +1-60 do Zdrowia
  • 1-7 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-3 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • 1-9 Atakujący Otrzymują Obrażenia
  • +1-4 Gniazda
  • +2-15 do Zręczności
  • +1-100 do Zdrowia
  • 1-15 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-6 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • 1-20 Atakujący Otrzymują Obrażenia
  • +1-74 do Zdrowia (Zależy od Poziomu Postaci 0,75 na Poziom)
  • Niezniszczalność

Pasy

  • +1-60 do Zdrowia
  • +1-100 do Zdrowia
  • Niezniszczalność

Rękawice

  • +1-2 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-15 do Zręczności
  • +1-3 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-20 do Zręczności
  • Niezniszczalność

Buty

  • +10-30% do Szybkości Poruszania się
  • +1-9 do Zręczności
  • +10-40% do Szybkości Poruszania się
  • +1-15 do Zręczności
  • +10-30% do Szybkości Poruszania się / 80-90% Wolniejsz Zużywanie Wytrzymałości
  • Niezniszczalność

Tarcze

  • +1-2 Całe Drzewka Umiejętności
  • +3-20 do Wszystkich Odporności
  • +1-2 Gniazda
  • +1-40 do Zdrowia
  • 1-7 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-3 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • +1-3 Całe Drzewka Umiejętności
  • +3-30 do Wszystkich Odporności
  • +1-4 Gniazda
  • +1-60 do Zdrowia
  • 1-15 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-6 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • Niezniszczalność

Bronie włącznie z Łukami i Kuszami

  • +10-150% do Obrażeń / +10-250 do Skuteczności Ataku
  • +10-300 do Skuteczności Ataku
  • +10-200% do Obrażeń Zadanych Demonom / +25-300 do Skuteczności Ataku Względem Demonów
  • +25-275% do Obrażeń Zadanych Nieumarłym / +25-325 do Skuteczności Ataku Względem Nieumarłych
  • +1-2 Gniazda
  • +1-20 do Maksymalnych Obrażeń
  • +10-200% do Obrażeń / +10-300 do Skuteczności Ataku
  • +10-450 do Skuteczności Ataku
  • +10-300% do Obrażeń Zadanych Demonom / +25-400 do Skuteczności Ataku Względem Demonów
  • +25-350% do Obrażeń Zadanych Nieumarłym / +25-450 do Skuteczności Ataku Względem Nieumarłych
  • +1-4 Gniazda
  • +1-63 do Maksymalnych Obrażeń
  • +6-594 do Skuteczności Ataku (Zależy od Poziomu Postaci 6 na Poziom)
  • +275 do Obrażeń od Trucizny w Ciągu 6 sek.
  • Niezniszczalność

Łuki i Kusze

  • +12-18% Szansy na Zmuszenie Potwora do Ucieczki
  • +1-20 do Zręczności
  • +12-25% Szansy na Zmuszenie Potwora do Ucieczki
  • +1-30 do Zręczności

Kostury, Kule i Różdżki

  • +1-2 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-90 do Many
  • +1-20 do Energii
  • +1-2 Gniazda w Kosturach
  • 1-3 Zmniejszone Obrażenia od Magii (w Kulach)
  • +1-3 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-120 do Many
  • +1-30 do Energii
  • +1-4 Gniazda w Kosturach
  • 1-6 Zmniejszone Obrażenia od Magii (w Kulach)
  • Niezniszczalność

Amulety

  • +1-2 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-90 do Many
  • +3-20 do Wszystkich Odporności
  • +5-10% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +2-9 do Minimalnych Obrażeń
  • +1-20 do Zręczności
  • +1-20 do Energii
  • +1-60 do Zdrowia
  • +2-10 do Regeneracji Zdrowia
  • 1-4 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-3 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • 5-25% do Szansy na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-3 Całe Drzewka Umiejętności
  • +1-120 do Many
  • +3-30 do Wszystkich Odporności
  • +5-15% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +2-13 do Minimalnych Obrażeń
  • +1-30 do Zręczności
  • +1-30 do Energii
  • +1-100 do Zdrowia
  • +2-15 do Regeneracji Zdrowia
  • 1-25 Zmniejszone Obrażenia
  • 1-6 Zmniejszone Obrażenia od Magii
  • 5-35% do Szansy na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-74 do Zdrowia (Zależy od Poziomu Postaci 0,75 na Poziom)
  • +1-74 do Many (Zależy od Poziomu Postaci 0,75 na Poziom)

Pierścienie

  • +1-90 do Many
  • +3-11 do Wszystkich Odporności
  • +5-10% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +2-9 do Minimalnych Obrażeń
  • +1-15 do Zręczności
  • +1-15 do Energii
  • 5-15% do Szansy na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +1-120 do Many
  • +3-15 do Wszystkich Odporności
  • +5-15% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
  • +2-13 do Minimalnych Obrażeń
  • +1-20 do Zręczności
  • +1-20 do Energii
  • 5-25% do Szansy na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Klejnoty

  • +5-30% do Obrażeń
  • +1-9 do Maksymalnych Obrażeń
  • +10-60 do Szuteczności Ataku
  • +5-40 do Obrony
  • +5-15 do Many
  • +5-10 do Wszystkich Odporności
  • +2-9 do Maksymalnych Obrażeń
  • +1-3 - 3-10 Dodaje Obrażeń od Zimna
  • +3-8 do Zdrowia
  • +5-40% do Obrażeń
  • +1-15 do Maksymalnych Obrażeń
  • +10-100 do Szuteczności Ataku
  • +5-64 do Obrony
  • +5-20 do Many
  • +5-15 do Wszystkich Odporności
  • +2-15 do Maksymalnych Obrażeń
  • +1-5 - 3-15 Dodaje Obrażeń od Zimna
  • +3-20 do Zdrowia
  • +15% do Szybkości Ataku



Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Stragan
Rozdroże
YouTube
Discoard

Najnowszy wpis w Księdze Gości:
hofo
Witam, nie wiem gdzie więc tu napiszę. Nie działa link do DC żeby sprawdzić podanie o werbunek.
04 Lutego 2025 19:39
Dodaj Wpis
Jesteś 48372 Wędrowcem

27.01.2025 Cierniowy Order Formumowicza wpada do kolekcji orderów Raggi. + 25.01.2025 Pasowani na Kapłanów zostali następujący rekruci: Yonos, Fistach, eNeSik, Qubade. Niestety okresu rekrutacyjnego nie przeszli Asufel oraz Mefju4. + 21.01.2025 Start 7 sezonu w Diablo 4 jest najmniej porywający z dotychczasowych sezonów. Głównie za sprawą niedawnej premiery PoE2, która ściągnęła graczy D4. + 16.01.2025 Pierwszymi rekrutami przyjętymi w tym roku do klanu są gracze D2R Wasiu oraz Szajba byli kalnowicze oldskulowego klanu cRee. + 04.01.2025 Nowy rok klan AZM rozpoczyna z przytupem. Tym razem za sprawą Królika, który jako 99 osoba na świecie zdobywa 99 level na HC w dziewiątym sezonie D2R! Gratulacje! + 09.12.2024 Tracimy klanowy serwer discord w akcie sabotażu dokonanego przez wpływowego klanowicza. Nauczka na przyszłość że atak wymierzony w nasz klan może nadejść dosłownie z każdej strony. Bezprecedensowa sytuacja w naszej prawie 25-letniej historii klanu. Szybko stawiamy nowego discorda i tylko się cieszyć że nie wyrządzono gorszych szkód. + 06.12.2024 Start 9 sezonu w D2R. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<