Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum

| Wstęp | Postacie |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

Słowa Runiczne
Słowa Runiczne można tworzyć jedynie w przedmiotach, których nazwa jest oznaczona kolorem szarym. Trzeba pamiętać żeby runy były włożone w odpowiedniej kolejności aby słowo runiczne zadziałało. Trzeba być przy tym uważnym, gdyż włożonej runy nie można będzie spowrotem wydobyć ze środka przedmiotu.

+ Bronie +
+ Bronie Dystansowe +
+ Zbroje +
+ Hełmy +
+ Tarcze +
+ Nowe 2022 (patch 2.4) +
+ Nowe 2023 (patch 2.6) +

Hełmy

Nadir
(Poziom 13, NEF + TIR)

Cechy:

  1. Poziom 13 Płaszczu Cieni (9 Ładunków) (umiejętność Zabójczyni)
  2. +5 do Siły
  3. +2 Do Many za każde zabójstwo
  4. +50% Zwiększona Obrona
  5. +10 Obrona
  6. +30 do Obrony przeciwko pociskom
  7. -33% dodatkowego złota od potworów
  8. -3 do promienia światła

Wiedza / Lore
(Poziom 27, ORT + SOL)

Cechy:

  1. +1 do wszystkich umiejętności
  2. +10 Do Energii
  3. Odporność na Błyskawice +30%
  4. Obrażenia zmniejszone o 7
  5. +2 Do Many za każde zabójstwo
  6. +2 do promienia światła

Blask / Radiance
(Poziom 27, NEF + SOL + ITH)

Cechy:

  1. 15% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
  2. +75% Zwiększona Obrona
  3. +30 do Obrony przeciwko pociskom
  4. +10 do Witalności
  5. +10 Do Energii
  6. +33 to Mana
  7. Obrażenia zmniejszone o 7
  8. Obrażenia od Magii zmniejszone o3
  9. +5 do promienia światła

Delirium
(Poziom 51, LEM + IST + IO)

Cechy:

  1. 1% Szans na rzucenie Delirium Poziomu 50 podczas otrzymania ciosu
  2. 6% Szans na rzucenie Uderzenia Umysłu Poziomu 14 podczas otrzymania ciosu (umiejętność Zabójczyni)
  3. 14% Szans na rzucenie Grozy Poziomu 13 podczas otrzymania ciosu (umiejętność Nekromanty)
  4. 11% Szans na rzucenie Zamętu Poziomu 18 podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
  5. Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  6. +2 do wszystkich umiejętności
  7. 25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  8. +10 do Witalności
  9. +261 Obrona
  10. 50% dodatkowego złota od potworów

Warto wyjaśnić, że zaklęcie Delirium jest pewnym easter eggiem - powoduje zamianę bohatera w potwora na około minutę. Nie można wywołać tego zaklęcia w inny sposób niż przez efekt tego słowa runicznego.

Sen / Dream
(Poziom 65, IO + JAH + PUL)

Słowo dostępne także dla Tarcz.

Cechy:

  1. Poziom 15 aury Święty Wstrząs podczas noszenia
  2. 10% Szans na rzucenie Zamętu 15 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Nekromanty)
  3. 12-25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  4. +10 do Witalności
  5. Wszystkie Odporności +5-20
  6. +20-30% Szybsze odzyskiwanie równowagi
  7. +30% Zwiększona Obrona
  8. +150-220 Obrona
  9. +(0.625*Clvl) do Many (bazuje na poziomie postaci)
  10. Zwiększa maksimum życia o 5%


  
Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Rozdroże
YouTube
Discoard

Jesteś 17382 Wędrowcem

10.07.2024 Nowa funkcja trafia na naszą strone internetową. Po kliknięciu na niebieski klejnot na górze strony zostaniemy przekierowani do Osi Czasu. Oś jest przedstawieniem historii klanu w graficznej formie oraz w liczbach. + 29.06.2024 Z okazji 24 rocznicy powstania Klanu AZM zostaje otwarty klanowy stragan na stronie www na którym można zakupić kubeczki z klanowymi nadrukami. + 16.06.2024 Na Rekruta zostaje przyjęty Kaczor, który pełnił wcześniej funkcje Oficera Akademii. Jest to tym samym pierwszy transfer z Akademii Azmodana do głównego klanu Słudzy Azmodana. Życzymy udanego przejścia okresu rekrutacyjnego! + 15.06.2024 Pasja zostaje awansowany na Arcykapłana, wszystko to za sprawą sporych osiągnięć w rankingach Diablo 2 Resurrected. W obecnym VII sezonie D2R Pasja jako siódma Amazonka na Świecie w trybie HC zdobywa 99 level i jako trzecia osoba na świecie zdobywa 99 level na HC na platformie PlayStation. Jest to gigantyczne osiągnięcie. + 08.06.2024 Ostatnio burzliwe sytuacje w Akademii doprowadziły do tego że został wprowadzony regulamin do Akademii Azmodana. Głównym celem regulaminu jest zakaz narzucania innym graczom jak mają grać, ile czasu mają grać i wytykania im ich poziomu gry. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<