| Wstęp |
Postacie |
Reset Statystyk |
| Progi FCR |
Progi FHR |
Progi FBR |
| Kalkulator IAS |
Zbrojownia |
Runy |
| Słowa Runiczne |
Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia |
Magic Find |
Słowa Runiczne
Słowa Runiczne można tworzyć jedynie w przedmiotach, których nazwa jest oznaczona kolorem szarym. Trzeba pamiętać żeby runy były włożone w odpowiedniej kolejności aby słowo runiczne zadziałało. Trzeba być przy tym uważnym, gdyż włożonej runy nie można będzie spowrotem wydobyć ze środka przedmiotu.
+ Bronie +
+ Bronie Dystansowe +
+ Zbroje +
+ Hełmy +
+ Tarcze +
+ Nowe 2022 (patch 2.4) +
+ Nowe 2023 (patch 2.6) +
Nowe 2023 (patch 2.6)
Szaniec / Bulwark (Poziom 35, SHAEL + IO + SOL)
Nakrycia Głowy.
Cechy:
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +4–6% zdrowia wykradzionego za każde trafienie
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +30 do przywracania zdrowia
- Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7
- Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 10–15%
|
Remedium / Cure (Poziom 35, SHAEL + IO + TAL)
Nakrycia Głowy.
Cechy:
- Po wyposażeniu zapewnia Aurę Oczyszczenia na poziomie 1
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na trucizny
- Skraca czas działania trucizny o 50%
|
Grunt / Ground (Poziom 35, SHAEL + IO + ORT)
Nakrycia Głowy.
Cechy:
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na błyskawice
- +10–15% do absorpcji błyskawic
|
Palenisko / Hearth (Poziom 35, SHAEL + IO + THUL)
Nakrycia Głowy.
Cechy:
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na zimno
- +10–15% do absorpcji zimna
- Odporność na zamrożenie
|
Charakter / Temper (Poziom 35, SHAEL + IO + RAL)
Nakrycia Głowy:
Cechy:
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na ogień
- +10–15% do absorpcji ognia
|
Zgiełk / Hustle (Poziom 39, SHAEL + KO + ELD)
Dowolna broń lub element pancerza.
Cechy:
Pancerz:
- +65% szybszy bieg/chód
- +40% do szybkości ataku
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +6 do uniku
- +10 do zręczności
- Wytrzymałość maleje o 50% wolniej
- +10 do wszystkich odporności
Broń:
- 5% szansy na rzucenie 1 poziomowego zaklęcia Zwiększona Szybkość przy trafieniu
- Aura Fanatyzmu poziomu 1
- +30% do szybkości ataku
- +180–200% do obrażeń
- +75% do obrażeń zadawanych nieumarłym
- +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych
- +10 do zręczności
|
Mozaika / Mosaic (Poziom 53, MAL + GUL + AMN)
Szpony.
Cechy:
- +50% do szansy na niewykorzystanie ładunków przez kończące uderzenia
- Gdy cios końcowy zostanie wykonany w ten sposób, odświeża on teraz licznik czasu odliczanego do wygaśnięcia poziomów kumulacji
- +2 do umiejętności Sztuk Walki (tylko zabójczyni)
- +20% do szybkości ataku
- +200–250% do obrażeń
- +20% do premii do skuteczności ataku
- 7% Kradzieży Życia
- +8–15% do obrażeń od umiejętności zimna
- +8–15% do obrażeń od umiejętności błyskawic
- +8–15% do obrażeń od umiejętności ognia
- Uniemożliwia leczenie się potworów
|
Metamorfoza / Metamorphosis (Poziom 67, IO + CHAM + FAL)
Nakrycia Głowy.
Cechy:
- Ataki wilkołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
Znak Wilka:
- +30% do premii do skuteczności ataku
- +40% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- Ataki niedźwiedziołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
Znak Niedźwiedzia:
- +25% do szybkości ataku
- Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 20%
- +5 do umiejętności Zmiany Kształtu (tylko druid)
- +25% do szansy na druzgocące uderzenie
- +50–80% do obrony
- +10 do siły
- +10 do żywotności
- +10 do wszystkich odporności
- Odporność na zamrożenie
|