Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum


| Wstęp | Postacie | Reset Statystyk |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

Słowa Runiczne
Słowa Runiczne można tworzyć jedynie w przedmiotach, których nazwa jest oznaczona kolorem szarym. Trzeba pamiętać żeby runy były włożone w odpowiedniej kolejności aby słowo runiczne zadziałało. Trzeba być przy tym uważnym, gdyż włożonej runy nie można będzie spowrotem wydobyć ze środka przedmiotu.

+ Bronie +
+ Bronie Dystansowe +
+ Zbroje +
+ Hełmy +
+ Tarcze +
+ Nowe 2022 (patch 2.4) +
+ Nowe 2023 (patch 2.6) +

Nowe 2022 (patch 2.4)

Wzorzec / Pattern
(Poziom 23, TAL + ORT + THUL)

Szpony.

Cechy:

  1. +30% do szybkości blokowania
  2. +40–80% do obrażeń (różnie)
  3. 10% do premii do skuteczności ataku
  4. +17–62 pkt. obrażeń od ognia
  5. +1–50 pkt. obrażeń od błyskawic
  6. +3–14 pkt. obrażeń od zimna
  7. +75% do obrażeń od trucizny przez 5 sek.
  8. +6 do siły
  9. +6 do zręczności
  10. +15 do wszystkich odporności

Nieugięta Wola / Unbending Will
(Poziom 63, FAL + IO + ITH + ELD + EL + HEL)

Miecze.

Cechy:

  1. 18% szansy na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Drwina przy otrzymaniu trafienia.
  2. +3 do umiejętności Walki (tylko dla barbarzyńcy)
  3. +20–30% do szybkości ataku (różnie)
  4. +300–350% do obrażeń (różnie)
  5. +9 pkt. do maksymalnych obrażeń
  6. +50 do skuteczności ataku
  7. +75% do obrażeń zadanych nieumarłym
  8. +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych
  9. 8–10% zdrowia wykradzionego przy każdym trafieniu (różnie)
  10. Uniemożliwia leczenie się potworów
  11. +10 do siły
  12. +10 do żywotności
  13. Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 8 pkt.
  14. +1 do promienia światła
  15. Wymagania -20%

Mądrość / Wisdom
(Poziom 64, PUL + ITH + ELD)

Hełmy.

Cechy:

  1. +33% do szansy na przeszywający atak
  2. +15–25% do premii do skuteczności ataku (różnie)
  3. 4–8% many wykradzionej przy każdym trafieniu (różnie)
  4. +30% do obrony
  5. +10 do energii
  6. Wytrzymałość maleje o 15% wolniej
  7. Odporność na zamrożenie
  8. +5 pkt. many za każde zabicie
  9. 15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Płomień / Flickering Flame
(Poziom 64, NEF + PUL + VEX)

Hełmy.

Cechy:

  1. Po wyposażeniu zapewnia Aurę Odporności na Ogień na poziomie 4–8 (różnie)
  2. +3 do umiejętności Ognia
  3. -10–15% do odporności wroga na ogień (różnie)
  4. +30% do obrony
  5. +30 do obrony przeciw pociskom
  6. +50–75 pkt. many (różnie)
  7. Skraca czas działania zamrożenia o połowę
  8. +5% do maksymalnej odporności na ogień
  9. Skrócono czas działania trucizny o 50%

Mgła / Mist
(Poziom 67, CHAM + SHAEL + GUL + THUL + ITH)

Łuki i Kusze.

Cechy:

  1. Po wyposażeniu zapewnia aurę Koncentracji na poziomie 8–12 (różnie)
  2. +3 do wszystkich umiejętności
  3. +20% do szybkości ataku
  4. +100% do szansy na przeszywający atak
  5. +325%–375% do obrażeń (różnie)
  6. +9 pkt. do maksymalnych obrażeń
  7. 20% do premii do skuteczności ataku
  8. +3–14 pkt. obrażeń od zimna
  9. Zamraża cel +3
  10. +24 do żywotności
  11. +40 do wszystkich odporności

Plaga / Plague
(Poziom 67, CHAM + SHAEL + UM)

Miecze, Szpony, Sztylety.

Cechy:

  1. 20% szansy na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Zmniejszenie Odporności przy otrzymaniu trafienia.
  2. 25% szansy na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Nova Trucizny przy otrzymaniu trafienia.
  3. Po wyposażeniu zapewnia Aurę Oczyszczenia na poziomie 13–17 (różnie).
  4. +1–2 do wszystkich umiejętności
  5. +20% do szybkości ataku
  6. +220–320% do obrażeń (różnie)
  7. -23% do odporności wroga na truciznę
  8. 0,3% (0–29,7) do szansy na zabójcze uderzenie (zależy od poziomu postaci)
  9. +25% do szansy na otwarcie rany
  10. Zamraża cel +3

Obsesja / Obsession
(Poziom 69, ZOD + IST + LEM + LUM + IO + NEF)

Kostur.

Cechy:

  1. Przedmiot niezniszczalny
  2. 24% szansy na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Osłabienie przy otrzymaniu trafienia
  3. +4 do wszystkich umiejętności
  4. +65% do szybkości rzucania czarów
  5. +60% do szybkości odzyskiwania równowagi
  6. Odrzucenie
  7. +10 do żywotności
  8. +10 do energii
  9. +15–25% do maksymalnej wartości punktów zdrowia (różnie)
  10. +15–30% do regeneracji many (różnie)
  11. +60–70 pkt. do wszystkich odporności (różnie)
  12. 75% dodatkowego złota od potworów
  13. +30% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów



Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Stragan
Rozdroże
YouTube
Discoard

Najnowszy wpis w Księdze Gości:
Warlock
salutto
14 Listopada 2024 18:36
Dodaj Wpis
Jesteś 38390 Wędrowcem

01.12.2024 Szósta pozycja wśród czarowników na świecie w pitach w Diablo 4 według portalu helltides.com zdobyta przez akademiste P1nela! Widok polskiej flagi i tagu AZM tak wysoko rozgrzewa serce. + 29.11.2024 Po paru miesięcznej przerwie rozegrany został turniej PvP DCL w D2R. W formule 2v2 AZM w składzie ZelgO oraz Tabuli zajmuje drugie miejsce. + 14.11.2024 Pierwszymi akademistami z 300 paragon levelem w Diablo 4 są Elwator, P1nel87 oraz MadMan. Ponadto Elwator korzystając z możliwości przejścia z Akademi do klanu głównego otrzymuje range rekruta. Tym samym jest pierwszym klanowiczem który otrzymuje Krucyfiks do kolekcji orderów za wbicie 300 paragon levela. + 06.11.2024 Na rekrutke została przyjęta Wiola. Od początku jako oficer tworzyła Akademie Azmodana. Z ciekawostek jest obecnie jedyną kobietą w 118 osobowym składzie klanu, choć w historii do klanu należało 5 kobiet: Nicole, Mooki, Alicja, Kasia i Arwena. Witamy! + 05.11.2024 Szmaragdowy Order oraz awans na Arcykapłana za wbicie 99 lvl w trybie SC w D2R wpada do Tabuliego. + 28.10.2024 Kolejny 99 level Pasji w tym sezonie. Tym razem 16 Barb na świecie i 306 postać na świecie z 99 levelem. Oczywiście w trybie HardCore. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<