Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum

| Wstęp | Postacie |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

Słowa Runiczne
Słowa Runiczne można tworzyć jedynie w przedmiotach, których nazwa jest oznaczona kolorem szarym. Trzeba pamiętać żeby runy były włożone w odpowiedniej kolejności aby słowo runiczne zadziałało. Trzeba być przy tym uważnym, gdyż włożonej runy nie można będzie spowrotem wydobyć ze środka przedmiotu.

+ Bronie +
+ Bronie Dystansowe +
+ Zbroje +
+ Hełmy +
+ Tarcze +
+ Nowe 2022 (patch 2.4) +
+ Nowe 2023 (patch 2.6) +

Zbroje

Skradanie / Stealth
(Poziom 17, TAL + ETH)

Cechy:

  1. 25% do szybkości poruszania się
  2. +25% do szybkości rzucania czarów
  3. 25% do szybkości odzyskiwania równowagi
  4. +6 do zręczności
  5. 15% do regeneracji many
  6. +15 do maksymalnej wytrzymałości
  7. odporność na trucizny +30%
  8. obrażenia od magii zmniejszone o 3

Mit / Myth
(Poziom 25, HEL + AMN + NEF)

Cechy:

  1. 3% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Skowyt przy otrzymaniu ciosu
  2. 10% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Drwina podczas ataku
  3. +2 do poziomu umiejętności Barbarzyńcy
  4. +30 obrona przeciw pociskom
  5. uzupełnienie życia +10
  6. atakujący otrzymuje obrażenia 14
  7. wymagania -15%

Spokój / Peace
(Poziom 29, SHAEL + THUL + AMN)

Cechy:

  1. 3% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Spowolnienie Pocisków przy otrzymaniu ciosu
  2. 10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Walkiria podczas ataku
  3. +2 do poziomu umiejętności Amazonki
  4. +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  5. +2 do Uderzenie Krytyczne
  6. odporność na zimno +30%
  7. atakujący otrzymuje 14 obrażeń

Dym / Smoke
(Poziom 37, NEF + LUM)

Cechy:

  1. +75% poprawiona obrona
  2. +280 obrona przeciw pociskom
  3. wszystkie odporności +50
  4. 20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  5. poziom 6 Osłabienie (18 ładunków)
  6. +10 do energii
  7. -1 do promienia światła

Lwie Serce / Lionheart
(Poziom 41, HEL + LUM + FAL)

Cechy:

  1. +20% zwiększone obrażenia
  2. wymagania -15%
  3. +25 do siły
  4. +10 do energii
  5. +20 do żywotności
  6. +15 do zręczności
  7. +50 do życia
  8. wszystkie odporności +30%

Bogactwo / Wealth
(Poziom 43, LEM + KO + TIR)

Cechy:

  1. 300% dodatkowe złoto od potworów
  2. 100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  3. +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  4. +10 do zręczności

Zdrada / Treachery
(Poziom 43, SHAEL + THUL + LEM)

Cechy:

  1. 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
  2. 25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad podczas ataku
  3. +2 do poziomu umiejętności Zabójczyni
  4. +45% zwiększona szybkość ataku
  5. +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  6. odporność na zimno +35%
  7. 50% dodatkowe złoto od potworów

Oświecenie / Enlightenment
(Poziom 45, PUL + RAL + SOL)

Cechy:

  1. 5% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Pożoga przy otrzymaniu ciosu
  2. 5% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Ognista Kula podczas ataku
  3. +2 do poziomu umiejętności Czarodziejki
  4. +1 do Ciepła
  5. +30% zwiększona obrona
  6. odporność na ogień +30%
  7. obrażenia zmniejszone o 7

Przymus / Duress
(Poziom 47, SHAEL + UM + THUL)

Cechy:

  1. +40% do szybkości odzyskiwania równowagi
  2. +10-20% zwiększone obrażenia
  3. dodaje 37-133 obrażeń od zimna
  4. 15% szansa na Druzgocące Uderzenie
  5. 33% szansa na Otwarcie Ran
  6. +171-197% zwiększona obrona
  7. -20% wyssania wytrzymałości
  8. odporność na zimno +45%
  9. odporność na błyskawice +15%
  10. odporność na ogień +15%
  11. odporność na trucizny +15%

Kamień / Stone
(Poziom 47, SHAEL + UM + PUL + LUM)

Cechy:

  1. +60% do szybkości odzyskiwania równowagi
  2. +250-290% poprawiona obrona
  3. +300 obrona przeciw pociskom
  4. +16 do siły
  5. +16 do żywotności
  6. +10 do energii
  7. wszystkie odporności +15%
  8. poziom 16 Kula Magmy (80 ładunków)
  9. poziom 16 Gliniany Golem (16 ładunków)
  10. Dodatkowe informacje

    • Poziom 16 Kuli Magmy zadaje 83-103 obrażeń, 89-111 obrażeń od ognia oraz 153-158 obrażeń od ognia na sekundę.
    • Poziom 16 Glinianego Golema spowalnia przeciwników o 60%, ma 625 punktów życia oraz zadaje 12-31 obrażeń.

Kość / Bone
(Poziom 47, SOL + UM + UM)

Cechy:

  1. 5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Zbroja z Kości przy otrzymaniu ciosu
  2. 15% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości podczas ataku
  3. +2 do poziomu umiejętności Nekromanty
  4. +100-150 do many
  5. wszystkie odporności +30
  6. obrażenia zmniejszone o 7

Mrok / Gloom
(Poziom 47, FAL + UM + PUL)

Cechy:

  1. 15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie przy otrzymaniu ciosu
  2. +10% do szybkości odzyskiwania równowagi
  3. +200-260% poprawiona obrona
  4. +10 do siły
  5. wszystkie odporności +45%
  6. połowa czasu trwania zamrożenia
  7. 5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  8. -3 do promienia światła
  9. Dodatkowe informacje

    • Poziom 3 Zamroczenia zmniejsza pole widzenia przeciwników o 4 jardy przez 11 sekund.

Deszcz / Rain
(Poziom 49, ORT + MAL + ITH)

Cechy:

  1. 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zbroja Cyklonów przy otrzymaniu ciosu
  2. 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  3. +2 do poziomu umiejętności Druida
  4. +100-150 to Many
  5. odporność na błyskawice +30%
  6. obrażenia od magii zmniejszone o 7
  7. 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę

Rozwaga / Prudence
(Poziom 49, MAL + TIR)

Cechy:

  1. +25% do szybkości odzyskiwania równowagi
  2. +142-163% zwiększone obrażenia
  3. wszystkie odporności +30%
  4. obrażenia zmniejszone o 3
  5. obrażenia od magii zmniejszone o 17
  6. +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  7. +1 do promienia światła
  8. przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek.

Zasada / Principle
(Poziom 53, RAL + GUL + ELD)

Cechy:

  1. 100% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Święty Pocisk podczas ataku
  2. +2 do poziomu umiejętności Paladyna
  3. -15% wyssania wytrzymałości
  4. +5% do maksymalnej odporności na trucizny
  5. odporność na ogień +30%
  6. Dodatkowe informacje

    • Poziom 5 Świętego Pocisku zadaje 40-48 pkt obrażeń.

Hart / Fortitude
(Poziom 59, EL + SOL + DOL + LO)

Cechy:

  1. 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja przy otrzymaniu ciosu
  2. +25% do szybkości rzucania czarów
  3. +300% zwiększone obrażenia
  4. +200% zwiększona obrona
  5. +15 do obrony
  6. +1-148.5 do życia (zależy od poziomu postaci)
  7. uzupełnienie życia +7
  8. +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  9. wszystkie odporności +25-30
  10. obrażenia zmniejszone o 7
  11. 12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  12. +1 do promienia światła
  13. Dodatkowe informacje

    • Poziom 15 Zamrażającej Zbroi zwiększa obronę o 115% na 248 sekundy oraz odpala lodowy pocisk o 28-38 obrażeniach od zimna w stronę przeciwników.

Kolec / Bramble
(Poziom 61, RAL + OHM + SUR + ETH)

Cechy:

  1. poziom 15-21 Aura Ciernie
  2. +50% do szybkości odzyskiwania równowagi
  3. +25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
  4. +300 obrona
  5. zwiększenie maksimum many 5%
  6. 15% do regeneracji many
  7. +5% do maksymalnej odporności na zimno
  8. odporność na ogień +30%
  9. odporność na trucizny +100%
  10. +13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
  11. poziom 13 Duch Kolców (33 ładunki)
  12. Dodatkowe informacje

    • Poziom 13 Ducha Kolców odbija 290% obrażeń do przeciwnika.

Smok / Dragon
(Poziom 61, SUR + LO + SOL)

Cechy:

  1. 20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad przy otrzymaniu ciosu
  2. 12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra podczas ataku
  3. Gdy przedmiot jest noszony, zapewnia 14 poziom Aurę Święty Ogień
  4. +360 do obrony
  5. +230 obrona przeciwko pociskom
  6. +3-5 do wszystkich atrybutów
  7. +0-37 (0.375 na poziom) do siły
  8. zwiększenie maksimum many 5%
  9. +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  10. obrażenia zmniejszone o 7
  11. Dodatkowe informacje

    • Poziom 18 Jadu dodaje 375-395 na 0.4 sekundy obrażeń od trucizn przez 188 sekund.
    • Poziom 15 Hydry zadaje 93-113 obrażeń od ognia przez 10 sekund.
    • Poziom 14 Aury Święty Ogień dodaje 73-85 obrażeń od ognia do Twojego ataku oraz zadaje 12-14 obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu 12.6 jarda.

Okowa Grozy / Chains of Honor
(Poziom 63, DOL + UM + BER + IST)

Cechy:

  1. +2 do wszystkich umiejętności
  2. +200% obrażenia zadane Demonom
  3. +100% obrażenia zadane Nieumarłym
  4. 8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  5. +70% poprawiona obrona
  6. +20 do siły
  7. uzupełnienie życia +7
  8. wszystkie odporności +65
  9. obrażenie zmniejszone o 8%
  10. 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Enigma
(Poziom 65, JAH + ITH + BER)

Cechy:

  1. +2 do wszystkich umiejętności
  2. +45% do szybkości poruszania się
  3. +1 do teleportu
  4. +750-775 do obrony
  5. + 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
  6. zwiększenie maksimum życia 5%
  7. obrażenia zmniejszone o 8%
  8. +14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
  9. 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  10. + 1-99% (1% na poziom postaci) większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów


  
Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Rozdroże
YouTube
Discoard

Jesteś 17417 Wędrowcem

10.07.2024 Nowa funkcja trafia na naszą strone internetową. Po kliknięciu na niebieski klejnot na górze strony zostaniemy przekierowani do Osi Czasu. Oś jest przedstawieniem historii klanu w graficznej formie oraz w liczbach. + 29.06.2024 Z okazji 24 rocznicy powstania Klanu AZM zostaje otwarty klanowy stragan na stronie www na którym można zakupić kubeczki z klanowymi nadrukami. + 16.06.2024 Na Rekruta zostaje przyjęty Kaczor, który pełnił wcześniej funkcje Oficera Akademii. Jest to tym samym pierwszy transfer z Akademii Azmodana do głównego klanu Słudzy Azmodana. Życzymy udanego przejścia okresu rekrutacyjnego! + 15.06.2024 Pasja zostaje awansowany na Arcykapłana, wszystko to za sprawą sporych osiągnięć w rankingach Diablo 2 Resurrected. W obecnym VII sezonie D2R Pasja jako siódma Amazonka na Świecie w trybie HC zdobywa 99 level i jako trzecia osoba na świecie zdobywa 99 level na HC na platformie PlayStation. Jest to gigantyczne osiągnięcie. + 08.06.2024 Ostatnio burzliwe sytuacje w Akademii doprowadziły do tego że został wprowadzony regulamin do Akademii Azmodana. Głównym celem regulaminu jest zakaz narzucania innym graczom jak mają grać, ile czasu mają grać i wytykania im ich poziomu gry. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<