Wieści
O klanie
Mitologia
Kronika
Kodeks
Słudzy
Werbunek
Turnieje
Wojny
Sala Chwały
Forum


| Wstęp | Postacie | Reset Statystyk |
| Progi FCR | Progi FHR | Progi FBR |
| Kalkulator IAS | Zbrojownia | Runy |
| Słowa Runiczne | Kostka Horadrimów |
| Ukryte Wydarzenia | Magic Find |

Słowa Runiczne
Słowa Runiczne można tworzyć jedynie w przedmiotach, których nazwa jest oznaczona kolorem szarym. Trzeba pamiętać żeby runy były włożone w odpowiedniej kolejności aby słowo runiczne zadziałało. Trzeba być przy tym uważnym, gdyż włożonej runy nie można będzie spowrotem wydobyć ze środka przedmiotu.

+ Bronie +
+ Bronie Dystansowe +
+ Zbroje +
+ Hełmy +
+ Tarcze +
+ Nowe 2022 (patch 2.4) +
+ Nowe 2023 (patch 2.6) +

Bronie

Stal / Steel
(Poziom 13, TIR + EL)

Miecze, topory, buławy.

Cechy:

  1. +25% Zwiększona szybkość ataku
  2. +20% Zwiększone Obrażenia
  3. +3 do minimalnych obrażeń
  4. +3 do maksymalnych obrażeń
  5. +50 do Skuteczności ataku
  6. 50% Szans na otwarcie rany
  7. +2 Do Many za każde zabójstwo
  8. +1 do promienia światła

Złośliwość / Malice
(Poziom 15, ITH + EL + ETH)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. 100% Szans na otwarcie rany
  2. Blokuje leczenie potworów
  3. +33% Zwiększone Obrażenia
  4. +9 do maksymalnych obrażeń
  5. -25% Obrona celu
  6. +50 do Skuteczności ataku
  7. -100 do obrony potworów na trafienie
  8. Wyczerpuje zdrowie -5 (spadek Zdrowia ok 1 pkt na 2 sekundy)

Liść / Leaf
(Poziom 19, TIR + RAL)

Tylko Laski.

Cechy:

  1. +3 do umiejętności Ognia (grupa umiejętności Czarodziejki)
  2. +3 do Inferno (Tylko Czarodziejka)
  3. +3 do Ciepła (Tylko Czarodziejka)
  4. +3 do Ognistego Piorunu (Tylko Czarodziejka)
  5. +(2*Clvl) Obrony (bazuje na podstawie poziomu postaci)
  6. Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  7. Odporność na Zimno +33%
  8. +2 Do Many za każde zabójstwo

Święty Grom / Holy Thunder
(Poziom 23, ETH + RAL + ORT + TAL)

Tylko Berła.

Cechy:

  1. +3 do Święty wstrząs (tylko Paladyn)
  2. Poziom 7 Seryjnych Błyskawic (60 Ładunków) (umiejętność Czarodziejki)
  3. +60% Zwiększone Obrażenia
  4. +10 do maksymalnych obrażeń
  5. -25% Obrona celu
  6. Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  7. Dodaje 21-110 obrażeń od Błyskawic
  8. +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  9. +5% do maksymalnej Odporność na Błyskawice
  10. Odporność na Błyskawice +60%

Królewska Łaska / King's Grace
(Poziom 25, AMN + RAL + THUL)

Miecze i Berła.

Cechy:

  1. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  2. Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia
  3. Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
  4. +100% Zwiększone Obrażenia
  5. +150 do Skuteczności ataku
  6. +100% Obrażeń przeciwko demonom
  7. +100 do Skuteczności ataku przeciwko demonom
  8. +50% Obrażeń przeciwko nieumarłym
  9. +100 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym

Siła / Strength
(Poziom 25, AMN + TIR)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  2. 25% Szans na miażdżący cios
  3. +35% Zwiększone Obrażenia
  4. +20 do Siły
  5. +10 do Witalności
  6. +2 Do Many za każde zabójstwo

Duch / Spirit
(Poziom 25, TAL + THUL + ORT + AMN)

Tylko Miecze.

Słowo dostępne także dla Tarcz.

Cechy:

  1. +2 do wszystkich Umiejętności
  2. 7% kradzieży zdrowia na atak
  3. +25-35% szybsze rzucanie czarów
  4. +55% odzyskiwanie równowagi
  5. +250 do obrony przed pociskami
  6. +22 do Żywotności
  7. +89-112 do poziomu Many
  8. +3-8 absorpcji magii
  9. 1-50 obrażeń od Błyskawic
  10. 3-14 obrażeń od Zimna
  11. 75 obrażeń od Trucizny przez 5 sekund

Honor
(Poziom 27, AMN + EL + ITH + TIR + SOL)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. +1 do wszystkich umiejętności
  2. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  3. 25% szans na śmiertelny cios
  4. +2 Do Many za każde zabójstwo
  5. +10 do Siły
  6. +160% Zwiększone Obrażenia
  7. +9 do minimalnych obrażeń
  8. +9 do maksymalnych obrażeń
  9. +250 do Skuteczności ataku
  10. Uzupełnienie Życia +10
  11. +1 do promienia światła

Olśnienie / Insight
(Poziom 27, RAL + TIR + TAL + SOL)

Bronie drzewcowe, laski.

Cechy:

  1. Poziom 12-17 aury Medytacja podczas noszenia
  2. +1-6 do Uderzenia krytycznego (umiejętność Amazonki - dostępna dla każdego)
  3. 23% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  4. +5 do wszystkich atrybutów
  5. +2 Do Many za każde zabójstwo
  6. +35% szybsze rzucanie czarów
  7. Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  8. +75 obrażeń od trucizn przez 5 sekund
  9. +9 do minimalnych obrażeń
  10. +200-260% Zwiększone obrażenia
  11. 180-250% do Skuteczności ataku

Czerń / Black
(Poziom 35, THUL + IO + NEF)

Pałki, młoty, buławy.

Cechy:

  1. Poziom 4 Wybuch zwłok (12 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  2. 40% Szans na miażdżący cios
  3. Odrzucenie przeciwnika
  4. +10 do Witalności
  5. Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna (3 sek.)
  6. +15% Zwiększona szybkość ataku
  7. +120% Zwiększone Obrażenia
  8. +200 do Skuteczności ataku
  9. Obrażenia od Magii zmniejszone o 2

Biel / White
(Poziom 35, DOL + IO)

Tylko różdżki.

Cechy:

  1. +3 do umiejętności Trucizn i Kości (tylko dla Nekromanty)
  2. +2 do Włóczni z Kości (tylko dla Nekromanty)
  3. +4 do Mistrzostwa we władaniu Szkieletami (tylko dla Nekromanty)
  4. +3 do Zbroi z Kości (tylko dla Nekromanty)
  5. 25% szans na ucieczkę potwora przy trafieniu
  6. +20% szybsze rzucanie czarów
  7. +10 do Witalności
  8. +13 do Many
  9. Obrażenia od Magii zmniejszone o 4

Pamięć / Memory
(Poziom 37, LUM + IO + SOL + ETH)

Tylko laski.

Cechy:

  1. +3 do wszystkich umiejętności Czarodziejki
  2. +3 tarczy Energetycznej (Tylko Czarodziejka)
  3. +2 do Pola Statycznego (Tylko Czarodziejka)
  4. +10 do Witalności
  5. +10 do Energii
  6. +9 do minimalnych obrażeń
  7. +33% szybsze rzucanie czarów
  8. -25% do obrony celu
  9. +50% Zwiększona Obrona
  10. Zwiększa maksymalną ilość Many 20%
  11. Obrażenia od Magii zmniejszone o7

Posłuszeństwo / Obedience
(Poziom 41, HEL + KO + THUL + ETH + FAL)

Laski, Włócznie, Włócznie Amazonki.

Cechy:

  1. 30% Szans na rzucenie Uroku 21 poziomu podczas eliminacji przeciwnika (umiejętność Czarodziejki)
  2. 40% Szans na miażdżący cios
  3. +200-300 Obrona
  4. +10 do Siły
  5. +10 do Zręczności
  6. +20-30 Wszystkie Odporności
  7. +40% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
  8. +370% Zwiększone Obrażenia
  9. -25% Obrona celu
  10. 3-14 Obrażeń od Zimna (czas trwania 3 sekundy)
  11. -25% Odporności na Ogień
  12. Wymagania -20%

Pasja / Passion
(Poziom 43, DOL + ORT + ELD + LEM)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. +1 do umiejętności Berserker
  2. +1 do Zapału (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
  3. Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)
  4. 25% szans na zmuszenie trafionego potwora do ucieczki
  5. Trafienie oślepia cel +10
  6. +25% Zwiększona szybkość ataku
  7. +160-210% Zwiększone obrażenia
  8. 50-80% do Skuteczności ataku
  9. +75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
  10. +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
  11. 1-50 obrażeń od Błyskawic
  12. 75% dodatkowego złota od potworów

Łamiący Prawo / Lawbringer
(Poziom 43, AMN + LEM + KO)

Miecze, młoty, berła.

Cechy:

  1. Poziom 16-18 aury Sanktuarium podczas noszenia
  2. 20% Szans na rzucenie Zniedołężnienia 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
  3. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  4. Zabite potwory już nie powstaną
  5. +10 do Zręczności
  6. -50% Obrona celu
  7. Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
  8. Dodaje 130-180 Obrażeń od Zimna
  9. +200-250 do obrony przeciwko pociskom
  10. 75% dodatkowego złota od potworów

Głos Rozsądku / Voice Of Reason
(Poziom 43, LEM + KO + EL + ELD)

Miecze, buławy.

Cechy:

  1. 15% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli 13 poziomu podczas ataku
  2. 18% Szans na rzucenie Lodowego Uderzenia 20 poziomu podczas ataku
  3. Nie można zamrozić
  4. +50 do Skuteczności ataku
  5. +220-350% Obrażeń przeciwko demonom
  6. +355-375% Obrażeń przeciwko nieumarłym
  7. +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
  8. Dodaje 100-220 Obrażeń od Zimna
  9. -24% Odporności na Zimno
  10. +10 do Zręczności
  11. 75% dodatkowego złota od potworów
  12. +1 do promienia światła

Sierp Księżyca / Crescent Moon
(Poziom 47, SHAEL + UM + TIR)

Miecze, topory, bronie drzewcowe.

Cechy:

  1. 10% Szans na rzucenie Seryjnych Błyskawic poziomu 17 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  2. 7% Szans na rzucenie Pola Statycznego poziomu 13 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  3. Poziom 18 Przywołania Ducha Wilka (30 Ładunków) (umiejętność Druida)
  4. Ignoruje obronę celu
  5. 25% Szans na otwarcie rany
  6. +9-11 do absorpcji Magii
  7. +2 Do Many za każde zabójstwo
  8. +20% Zwiększona szybkość ataku
  9. +180-220% Zwiększone obrażenia
  10. -35% do Odporności na błyskawice celu

Jad / Venom
(Poziom 49, TAL + DOL + MAL)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. Poziom 13 Trująca Nova (11 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  2. Poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  3. 7% kradzieży many przy trafieniu
  4. 25% szans na zmuszenie potwora do ucieczki
  5. Ignoruje obronę celu
  6. Blokuje leczenie potworów
  7. +273 obrażeń od trucizn przez 6 sekund

Zabójca Królów / Kingslayer
(Poziom 53, MAL + UM + GUL + FAL)

Miecze, topory.

Cechy:

  1. +1 do Zemsty (umiejętność Paladyna - dostępna dla każdego)
  2. 33% Szans na miażdżący cios
  3. 50% Szans na otwarcie rany
  4. Blokuje leczenie potworów
  5. +10 do Siły
  6. +30% Zwiększona szybkość ataku
  7. +230-270% Zwiększone obrażenia
  8. -25% Obrona celu
  9. 20% do Skuteczności ataku
  10. 40% dodatkowego złota od potworów

Szczelina / Rift
(Poziom 53, HEL + KO + LEM + GUL)

Bronie drzewcowe, berła.

Cechy:

  1. 20% Szans na rzucenie Tornada 16 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
  2. 16% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli 21 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  3. Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  4. +5-10 do wszystkich atrybutów
  5. 38% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
  6. +10 do Zręczności
  7. 20% do Skuteczności ataku
  8. Dodaje 160-250 obrażeń od Magii
  9. Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
  10. 75% dodatkowego złota od potworów
  11. Wymagania -20%

Cisza / Silence
(Poziom 55, DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. +2 do wszystkich umiejętności
  2. Trafienie oślepia cel +33
  3. 11% kradzieży many przy trafieniu
  4. 25% większa szansa na zmuszenie przeciwnika do ucieczki
  5. 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  6. Wszystkie Odporności +75
  7. +20% Zwiększona szybkość ataku
  8. +20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
  9. +200% Zwiększone Obrażenia
  10. +75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
  11. +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
  12. +2 Do Many za każde zabójstwo
  13. Wymagania -20%

Serce Dębu / Heart of the Oak
(Poziom 55, KO + VEX + PUL + THUL)

Laski, buławy.

Cechy:

  1. Poziom 14 Kruki (60 Ładunków) (umiejętność Druida)
  2. Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków) (umiejętność Druida)
  3. +3 do wszystkich umiejętności
  4. 7% kradzieży many przy trafieniu
  5. +10 do Zręczności
  6. Wszystkie Odporności +30-40
  7. Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
  8. +40% szybsze rzucanie czarów
  9. +75% Obrażeń przeciwko demonom
  10. +100 do Skuteczności ataku przeciw demonom
  11. Uzupełnienie Życia +20
  12. Zwiększa maksymalną ilość Many 15%

Śmierć / Death
(Poziom 55, HEL + EL + VEX + ORT + GUL)

Miecze, topory.

Cechy:

  1. 25% Szans na rzucenie Lodowcowego Grotu poziomu 18 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  2. Poziom 22 Krwawego Golema (15 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  3. (0.5*Clvl)% Śmiertelne uderzenie (bazuje na poziomie bohatera)
  4. 7% kradzieży many przy trafieniu
  5. 50% Szans na miażdżący cios
  6. Niezniszczalny
  7. Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
  8. +300-385% Zwiększone obrażenia
  9. 20% do Skuteczności ataku
  10. +50 do Skuteczności ataku
  11. +1 do promienia światła
  12. Wymagania -20%
  13. 100% Szans na rzucenie Seryjnych Błyskawic poziomu 44 kiedy giniesz (umiejętność Czarodziejki)

Wezwanie do Broni / Call to Arms
(Poziom 57, AMN + RAL + MAL + IST + OHM)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. +1 do wszystkich umiejętności
  2. 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  3. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  4. +2-6 do Dowodzenia (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
  5. +1-6 do Rozkazów (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
  6. +1-4 do Okrzyku Bojowego (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
  7. Uzupełnienie życia +12
  8. Blokuje leczenie potworów
  9. +40% Zwiększona szybkość ataku
  10. +240-290% Zwiększone obrażenia
  11. Dodaje 5-30 obrażeń od ognia

Chaos
(Poziom 57, FAL + OHM + UM)

Tylko Szpony Zabójczyni.

Cechy:

  1. 9% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli poziomu 11 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  2. 11% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic poziomu 9 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  3. +1 do Trąby Powietrznej (umiejętność Barbarzyńcy)
  4. 25% Szans na otwarcie rany
  5. +10 do Siły
  6. +35% do szybkości ataku
  7. +240-290% Zwiększone obrażenia
  8. 216-471 obrażeń od Magii
  9. +15 Życia za każdego zabitego demona

Hart / Fortitude
(Poziom 59, EL + SOL + DOL + LO)

Dowolna broń. Słowo dostępne także dla Zbroi.

Cechy:

  1. 20% Szans na rzucenie Zmrażającej Zbroi poziomu 15 podczas otrzymania ciosu (umiejętność Czarodziejki)
  2. +25% szybsze rzucanie czarów
  3. 12% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
  4. Trafienie zmusza potwora do ucieczki
  5. +300% Zwiększone Obrażenia
  6. +200% Zwiększona Obrona
  7. +((8-12)*0.125*Clvl) do Życia (bazuje na podstawie poziomu postaci)
  8. Wszystkie Odporności +25-30
  9. +1 do promienia światła
  10. +9 do minimalnych obrażeń
  11. +50 do Skuteczności ataku
  12. 20% szans na śmiertelny cios

Żal / Grief
(Poziom 59, ETH + TIR + LO + MAL + RAL)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. 35% Szans na rzucenie Jadu 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Zabójczyni)
  2. Ignoruje obronę celu
  3. 20% szans na śmiertelny cios
  4. +2 Do Many za każde zabójstwo
  5. +10-15 HP za każdą eliminację
  6. Blokuje leczenie potworów
  7. -25% Obrona celu
  8. Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  9. +(1.875*Clvl)% Obrażeń przeciwko demonom (bazuje na podstawie poziomu postaci)
  10. +30-40% Zwiększona szybkość ataku
  11. +340-400 poprawione Obrażenia
  12. -20-25% Odporności na Trucizny potworów

Przysięga / Oath
(Poziom 59, SHAEL + PUL + MAL + LUM)

Miecze, topory, buławy

Cechy:

  1. 30% Szans na rzucenie Ducha Kości 20 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
  2. Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków) (umiejętność Druida)
  3. Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  4. Niezniszczalny
  5. Blokuje leczenie potworów
  6. +10 Do Energii
  7. +50% Zwiększona szybkość ataku
  8. +210-340% Zwiększone obrażenia
  9. +75% Obrażeń przeciwko demonom
  10. +100 do Skuteczności ataku przeciwko demonom
  11. +10-15 do absorpcji Magii

Wiatr / Wind
(Poziom 61, SUR + EL)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. Poziom 13 Wir (127 Ładunków) (umiejętność Druida)
  2. 10% Szans na rzucenie Tornada 9 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
  3. +20% do szybszego biegania/chodzenia
  4. Trafienie oślepia cel
  5. +40% Zwiększona szybkość ataku
  6. +15% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
  7. +120-160% Zwiększone obrażenia
  8. -50% Obrona celu
  9. +50 do Skuteczności ataku
  10. +1 do promienia światła

Bestia / Beast
(Poziom 63, BER + TIR + UM + MAL + LUM)

Topory, berła, młoty.

Cechy:

  1. Poziom 9 aury Fanatyzm podczas noszenia
  2. Poziom 13 Przyzwanie Grizzly (5 Ładunków) (umiejętność Druida)
  3. +3 do Niedzwiedziołaka (umiejętność Druida - dostępna dla każdego)
  4. +3 do Likantropi (umiejętność Druida - dostępna dla każdego)
  5. 20% Szans na miażdżący cios
  6. 25% Szans na otwarcie rany
  7. Blokuje leczenie potworów
  8. +2 Do Many za każde zabójstwo
  9. +25-40 do Siły
  10. +10 do Energii
  11. +40% Zwiększona szybkość ataku
  12. +240-270% Zwiększone obrażenia

Wieczność / Eternity
(Poziom 63, AMN + BER + IST + SOL + SUR)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. Poziom 8 Ożywienia (88 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
  2. 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  3. Nie można zostać zamrożonym
  4. Trafienie oślepia przeciwnika
  5. 20% Szans na miażdżący cios
  6. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  7. Uzupełnienie Many 16%
  8. Spowalnia cel o 33%
  9. +260-310% Zwiększone obrażenia
  10. +9 do minimalnych obrażeń
  11. Niezniszczalny

Nieskończoność / Infinity
(Poziom 63, BER + MAL + BER + IST)

Bronie drzewcowel, Włócznie, Włócznie Amazonki.

Cechy:

  1. Poziom 12 aury Przekonanie podczas noszenia
  2. 50% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic 20 poziomu po eliminacji przeciwnika (umiejętność Czarodziejki)
  3. Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków) (umiejętność Druida)
  4. 40% Szans na miażdżący cios
  5. 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
  6. +35% do szybszego biegania/chodzenia
  7. Blokuje leczenie potworów
  8. +255-325% Zwiększone obrażenia
  9. -45-55% do Odporności na błyskawice celu
  10. +(0.5*Clvl) do Witalności (bazuje na podstawie poziomu postaci)

Furia / Fury
(Poziom 65, JAH + GUL + ETH)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. +5 do Szału Bitewnego (tylko Barbarzyńca)
  2. Ignoruje Obronę celu
  3. 6% do kradzieży życia przy trafieniu
  4. 33% szans na śmiertelny cios
  5. 66% Szans na otwarcie rany
  6. Blokuje leczenie potworów
  7. 40% Zwiększona szybkość ataku
  8. +209% Zwiększone Obrażenia
  9. -25% Obrona celu
  10. 20% poprawiona Skuteczność ataku

Klęska Głodu / Famine
(Poziom 65, FAL + OHM + ORT + JAH)

Topory, młoty.

Cechy:

  1. Ignoruje obronę celu
  2. 12% do kradzieży życia przy trafieniu
  3. Blokuje leczenie potworów
  4. +10 do Siły
  5. Dodaje 180-200 obrażeń od Magii
  6. Dodaje 50-200 obrażeń od ognia
  7. Dodaje 51-250 obrażeń od Błyskawic
  8. Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
  9. +30% Zwiększona szybkość ataku
  10. +320-370% Zwiększone obrażenia

Zniszczenie / Destruction
(Poziom 65, VEX + LO + BER + JAH + KO)

Miecze, bronie drzewcowe.

Cechy:

  1. 23% Szans na rzucenie 12 poziomu Wulkanu podczas ataku (umiejętność Druida)
  2. 5% Szans na rzucenie 23 poziomu Kuli Magmy podczas ataku (umiejętność Druida)
  3. 15% Szans na rzucenie Novy 22 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  4. Ignoruje obronę celu
  5. 7% kradzieży many przy trafieniu
  6. 20% Szans na miażdżący cios
  7. 20% szans na śmiertelne uderzenie
  8. Blokuje leczenie potworów
  9. +350% Zwiększone Obrażenia
  10. Dodaje 100-180 obrażeń od Magii
  11. +10 do Zręczności
  12. 100% Szans na rzucenie 45 poziomu Meteoru gdy giniesz

Ostatnie Życzenie / Last Wish
(Poziom 65, JAH + MAL + JAH + SUR + JAH + BER)

Miecze, młoty, topory.

Cechy:

  1. Poziom 17 aury Moc podczas noszenia
  2. 6% Szans na rzucenie Zniknięcia 11 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Zabójczyni)
  3. 10% Szans na rzucenie Wyssania Życia poziomu 18 podczas ataku (umiejętność Zabójczyni)
  4. 20% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic 20 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
  5. Ignoruje obronę celu
  6. Trafienie oślepia cel
  7. (0.5*Clvl)% szans na znalezienie magicznych przedmiotów (bazuje na podstawie poziomu postaci)
  8. 60-70% Szans na miażdżący cios
  9. Blokuje leczenie potworów
  10. +330-375% Zwiększone obrażenia

Fenix / Phoenix
(Poziom 65, VEX + VEX + LO + JAH)

Dowolna broń. Słowo dostępne także dla Tarcz.

Cechy:

  1. Poziom 10-15 aury Odkupienie podczas noszenia
  2. 40% Szans na rzucenie Burzy Ognia 22 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
  3. +350-400% Zwiększone obrażenia
  4. -28% Odporności na Ogień
  5. +350-400 do Obrony przeciwko pociskom
  6. +15-21 Absorbcji ognia
  7. Ignoruje Obronę celu
  8. 14% kradzieży many przy trafieniu
  9. 20% szans na śmiertelny cios
  10. 100% Szans na rzucenie Pożogi 40 poziomu podczas awansu na kolejny poziom (umiejętność Czarodziejki)

Zagłada / Doom
(Poziom 67, HEL + OHM + UM + LO + CHAM)

Topory, młoty, bronie drzewcowe.

Cechy:

  1. Poziom 12 aury Święty Chłód podczas noszenia
  2. 5% Szans na rzucenie 18 poziomu Wulkanu podczas ataku (umiejętność Druida)
  3. +2 do wszystkich umiejętności
  4. 20% szans na śmiertelny cios
  5. 25% Szans na otwarcie rany
  6. Blokuje leczenie potworów
  7. +45% Zwiększona szybkość ataku
  8. +330-370% Zwiększone obrażenia
  9. -40-60% do Odporności na Zimno
  10. Zamraża cel +3
  11. Wymagania -20%

Ręka Sprawiedliwości / Hand of Justice
(Poziom 67, SUR + CHAM + AMN + LO)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. Poziom 16 aury Święty Ogień podczas noszenia przedmiotu
  2. 7% do kradzieży życia przy trafieniu
  3. 20% szans na śmiertelny cios
  4. Trafienie oślepia cel
  5. Zamraża cel +3
  6. Ignoruje obronę celu
  7. +33% Zwiększona szybkość ataku
  8. +280-330% Zwiększone obrażenia
  9. -20% Odporności na Ogień
  10. 100% Szans na rzucenie Meteoru 48 poziomu, kiedy giniesz
  11. 100% Szans na rzucenie Pożogi 36 poziomu podczas awansu bohatera

Duma / Pride
(Poziom 67, CHAM + SUR + IO + LO)

Bronie drzewcowe, Włócznie, Włócznie Amazonki.

Cechy:

  1. Poziom 16-20 aury Koncentracja podczas noszenia
  2. 25% Szans na rzucenie Ściany Ognia 17 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Czarodziejki)
  3. 20% szans na śmiertelny cios
  4. Trafienie oślepia cel
  5. Zamraża cel +3
  6. 260-300% do Skuteczności ataku
  7. +(1*Clvl)% Obrażeń przeciwko demonom (bazuje na podstawie poziomu postaci)
  8. Dodaje 50-280 obrażeń od Błyskawic
  9. +10 do Witalności
  10. Uzupełnienie Życia +8
  11. (1.875*Clvl)% dodatkowego złota od potworów (bazuje na podstawie poziomu postaci)

Ostatni Oddech / Breath of the Dying
(Poziom 69, VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH)

Dowolna broń.

Cechy:

  1. 50% Szans na rzucenie Trującej Novy poziomu 20 podczas eliminacji przeciwnika (umiejętność Nekromanty)
  2. 7% kradzieży many przy trafieniu
  3. 12-15% kradzieży życia przy trafieniu
  4. +30 do wszystkich atrybutów
  5. Blokuje leczenie potworów
  6. +60% Zwiększona szybkość ataku
  7. +350-400% Zwiększone obrażenia
  8. -25% do Obrony celu
  9. +50 do Skuteczności ataku
  10. +200% obrażeń przeciwko nieumarłym
  11. +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
  12. +1 do promienia światła
  13. Niezniszczalny
  14. Wymagania -20%



Ciekawostki
Mapa Sługów
Archiwum
Battle GT
Seria Diablo
Księga Gości
Stragan
Rozdroże
YouTube
Discoard

Najnowszy wpis w Księdze Gości:
Warlock
salutto
14 Listopada 2024 18:36
Dodaj Wpis
Jesteś 38396 Wędrowcem

01.12.2024 Szósta pozycja wśród czarowników na świecie w pitach w Diablo 4 według portalu helltides.com zdobyta przez akademiste P1nela! Widok polskiej flagi i tagu AZM tak wysoko rozgrzewa serce. + 29.11.2024 Po paru miesięcznej przerwie rozegrany został turniej PvP DCL w D2R. W formule 2v2 AZM w składzie ZelgO oraz Tabuli zajmuje drugie miejsce. + 14.11.2024 Pierwszymi akademistami z 300 paragon levelem w Diablo 4 są Elwator, P1nel87 oraz MadMan. Ponadto Elwator korzystając z możliwości przejścia z Akademi do klanu głównego otrzymuje range rekruta. Tym samym jest pierwszym klanowiczem który otrzymuje Krucyfiks do kolekcji orderów za wbicie 300 paragon levela. + 06.11.2024 Na rekrutke została przyjęta Wiola. Od początku jako oficer tworzyła Akademie Azmodana. Z ciekawostek jest obecnie jedyną kobietą w 118 osobowym składzie klanu, choć w historii do klanu należało 5 kobiet: Nicole, Mooki, Alicja, Kasia i Arwena. Witamy! + 05.11.2024 Szmaragdowy Order oraz awans na Arcykapłana za wbicie 99 lvl w trybie SC w D2R wpada do Tabuliego. + 28.10.2024 Kolejny 99 level Pasji w tym sezonie. Tym razem 16 Barb na świecie i 306 postać na świecie z 99 levelem. Oczywiście w trybie HardCore. + Po więcej wydarzeń zapraszamy do klanowej >Kroniki<